گیلان

هنرمند عنوان کرد: طلب ۱۷۶ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق گیلان از مشترکین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از بدهی ۱۷۶ میلیارد تومانی مشترکان گیلانی به شرکت توزیع برق خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد اسماعیل هنرمند ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان به ارائه میزان بدهی مشترکان گیلانی به این شرکت در تعرفه های مختلف پرداخت.

وی ضمن اشاره به اینکه ایران جز کشور های حادثه خیز جهان و استان گیلان جز ۵ استان حادثه‌خیز کشور است، گفت: وجود تنوع اقلیمی و بروز حوادث غیر مترقبه همانند بارش برف سنگین، هوای شرجی تابستان و رطوبت و خورندگی تجهیزات در کنار فرسودگی شبکه ها باعث می شود عملیات توسعه، بهره برداری و نگهداری از شبکه های توزیع برق با مشکلات فراوانی مواجه شود و هزینه بالایی دربر داشته باشد.

وی اظهار داشت: باتوجه به حجم بالای شبکه های فشار ضعیف و متوسط استان گیلان و نظر به اینکه تنها منبع درآمد شرکت توزیع جهت انجام تعمیرات و احداث شبکه های جدید، دریافت بهای برق مصرفی از مشترکین می باشد، لذا از مشترکین محترم درخواست می شود که بدهی بهای برق مصرفی را قبل از مهلت مقرر درج شده در پیامک بهای برق پرداخت کنند تا خادمان خود در شرکت توزیع برق را جهت ایجاد ساختارهای زیربنایی بمنظور تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر میزان بدهی مشترکین به این شرکت بیش از ۱۷۶میلیارد تومان می باشد که از این میزان ۲۳.۱ درصد مربوط به مشترکین خانگی و ۱۴.۸ درصد نیز مربوط به بخش تجاری می باشد.

وی در خاتمه گفت: مشترکین محترم می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.ir، ارسال شناسه قبض به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۳۱۱۲۱، تلفن گویای ۱۵۲۱ و همچنین اپلیکیشن های پرداخت بانک ها و سایر اپلیکیشن های معتبر و مورد تایید، مبلغ بهای برق مصرفی خود را دریافت و پرداخت کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=43264
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن