اجتماعی

همکاری سازمان مدیریت پسماند و آتش نشانی تهران برای ضدعفونی حوزه های برگزاری کنکور

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از هماهنگی با سازمان آتش نشانی برای ضدعفونی حوزه های برگزاری کنکور سراسری به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، صدرالدین علیپور با بیان این مطلب گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سازمان مدیریت پسماند وظایف مختلف و سنگینی همچون ساماندهی پسماندهای بیمارستانی، جمع آوری و دفن چند برابری زباله ها، ضدعفونی معابر و رفت و روب شهر را برعهده داشته و دارد.

در کنار انجام این مسئولیت ها اما به منظور ایجاد امنیت خاطر برای داوطلبان کنکور و خانواده هایشان، با موافقت و استقبال شهردار تهران به سازمان آتش نشانی پیشنهاد دادیم تا با همکاری یکدیگر حوزه های برگزاری کنکور سراسری را برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته های گذشته نگرانی هایی بسیاری درخصوص برگزاری کنکور سراسری و احتمال ابتلای دانش آموزان به این ویروس مطرح شد، ادامه داد: درنهایت، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت تا با رعایت پروتکل های بهداشتی مانند رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی فضای برگزاری آزمون، کنکور را در بازه زمانی 29 مرداد تا اول شهریورماه برگزار کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: ما هم براساس مسئولیت اجتماعی شهرداری تهران تصمیم گرفتیم با همکاری سازمان آتش نشانی و آماده سازی 200 اکیپ، حوزه های برگزاری آزمون را در روزهای آتی ضدعفونی کنیم تا داوطلبان با نگرانی کم تری در جلسه حضور پیدا کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=40426
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن