اقتصادی

“هفتاد سال برنامه ریزی توسعه در ایران” منتشر شد

روایت هفتاد سال برنامه ریزی در ایران روایتی دلنشین و خواندنی است که فراز و فرودهای مدیریت و سیاست در ایران را نیز با خود دارد.

 

به گزارش تفاهم آنلاین، کتاب “هفتاد سال برنامه ریزی توسعه در ایران: آسیب ها و چالش ها”، ضمن مروری بر تاریخچه برنامه های هفت ساله و پنج ساله در ایران، در پی پاسخ به این پرسش برآمده است که چه مولفه ها و عواملی برنامه ریزی های کلان را در ایران از کامیابی حداکثری به توفیقات حداقلی کشانده است.

بعلاوه نویسنده به این پرسش مهم پاسخ می دهد که اکنون و در استمرار چه باید کرد؟

مطالعه این کتاب در آستانه ورود به فرایند تدوین برنامه هفتم توسعه، به همه علاقمندان و سیاست گذاران پیشنهاد می شود.
بایزید مردوخی از پیشکسوتان برجسته سازمان برنامه و بودجه، اثر مذکور را “به عنوان دایره المعارف معتبری در باره برنامه، برنامه ریزی و توسعه ایران” معرفی نموده است که “مورد استفاده و تحسین علاقه مندان و پژوهشگران قرار خواهد گرفت”.

کتاب”هفتاد سال برنامه ریزی توسعه در ایران: آسیب ها و چالش ها”، به قلم دکتر فتح اله آقاسی زاده صاحبنظر در حوزه برنامه ریزی و توسعه (با همکاری سعید غلامی نتاج امیری)، توسط مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودحه و در 469 صفحه منتشر شده است.
علاقمندان برای تهیه کتاب می توانند تقاضای خود را به دو شماره 09921575843 و 09198390648 روابط عمومی مرکز مذکور پیامک نمایند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67978

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن