گیلان

نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز از اهداف پایش دمای ادارات

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز را از اهداف طرح پایش دمای ادارات دانست.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر – مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت پایش و کنترل دمای ادارات در جهت کاهش مصرف و افزایش پایداری جریان گاز در سطح استان، گفت: هدف از اجرای این طرح، نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح ادارات است.

وی در جلسه کمیته پایش دمای ادارات استان، نقش ائمه جماعت ادارات برای تحقق این پروژه را بسیار مهم برشمرد و افزود: با استفاده از ظرفیت روحانیون معزز در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی می‌توان گام‌های موثری برداشت.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره ثبت آمارهای واصله در سامانه پایش دمای بسیج شرکت ملی گاز و به بررسی سیستمی آن تاکید کرد: انتخاب کارشناسان مجرب و تغذیه صحیح و به موقع اطلاعات و آمار ادارات امری الزامی است.

اکبر در پایان سخنان خود، نقش بسیجیان را در اجرای شایسته این طرح بسیار مهم برشمرد و عنوان نمود: می‌توان با هماهنگی سازمان بسیج کارمندان استان و استفاده از بسیجیان هر اداره، این طرح را به بهترین نحو ممکن به اجرا در آورد.

گفتنی است که در این جلسه، اعضاى کمیته در خصوص انتخاب کارشناسان مناسب از بخش‌های مختلف شرکت، انجام هماهنگی با ادارات و تهیه معرفی‌نامه برای کارشناسان، تهیه بروشورهای مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای کارشناسان و نحوه انجام بازرسی‌ها بحث و تبادل نظر به عمل آوردند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=58375
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن