ورزشی

نوراللهی: آماده بازی با الریان هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش آمادگی لازم را برای بازی برابر حریف قطری‌اش دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین، احمد نوراللهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الریان عنوان کرد: بسیار دوست داشتیم که قدم اول را محکم برداریم که خدارا شکر این را کار را انجام دادیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. برای اینکه بعنوان تیم اول از گروه صعود کنیم نیازمند این برد بودیم و آمادگی لازم برای بازی فردا را هم داریم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: می‌ توانسیتیم در بازی قبلی گل‌ های بیشتری بزنیم اما شرایط آب و هوایی کار را سخت کرده بود اما می‌ شد باز هم گل بزنیم. امیدوارم در بازی‌ های بعدی گل‌ های بیشتر بزنیم تا در دقایق آخر نخواهیم با انرژی بیشتر کار را دنبال کنیم. شرایط آب و هوایی برای همه تیم‌ ها یکسان می باشد. تیم الریان تیم بسیار خوبی است و باید انرژی بیشتری برای این بازی بگذاریم و امیدوارم با پیروزی شرایط را برای صعود هموارتر کنیم.

او همچنین عنوان کرد: بیشتر از هر چیزی کسب پیروزی مهم است و اگر گل بیشتری بزنیم ادامه کار راحت‌تر خواهد بود. دوست داریم با گل‌ های بیشتر بازی را ببریم تا بعنوان تیم اول صعود کنیم.

نوراللهی افزود: زود است از الان از قهرمانی صحبت کنیم. الان باید از گروه صعود کنیم. در آن دو سالی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم شرایط سختی را تحمل کردیم ما به یک هماهنگی و همدلی داشیم که با آن به فینال رسیدیم اما نتوانستیم قهرمان بشویم. در حال حاضر هدف ما این است که قهرمان آسیا بشویم.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68377
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن