گزارش

نوآوری، نقش محوری بسیج تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف سازمانی دارد

رئیس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در راستای ارائه خدمات شایسته به مشترکین این اپراتور، نقش محوری بسیج در نو آوری را سر لوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی نجاری رئیس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، یکشنبه 30 آبان به مناسبت گرامی داشت آغاز هفته بسیج در دیدار با سرهنگ میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، گفت: بسیج یک نهاد همگانی است و مسوولان در هر جایگاه مدیریتی آماده خدمتگزاری به مردم و اعتلای نام ایران اسلامی هستند.

نجاری با بیان این که اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش با تلاش مضاعف برای ارائه خدمات شایسته به کیشوندان و سرمایه گذاران است، گفت: ارتقاء کیفیت ارائه خدمات تلفن همراه برای ساکنان کیش از اولویت های نخست این مجموعه است.

به گفته نجاری تله کیش به عنوان یک اپراتور تلفن همراه بومی با همکاری نهادها و سازمان ها برای دستیابی به سیاست های کلان سازمان منطقه آزاد کیش، شعار “تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها” را در دستور کار خود قرار داده.

سرهنگ میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تاکید بر این که بسیج خانه همه ملت ایران است، گفت: بسیج سپاه کیش با ایجاد تعامل سازنده برای پیشرفت و توسعه خدمات اپراتور تلفن همراه تله کیش آمادگی همکاری خود را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: اقدامات تله كيش به منظور گسترش فعاليت و ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش گامی دیگر در راستای مسوولیت اجتماعی است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=79010
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن