اقتصادی

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن معارفه شد

طی مراسمی با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شد.

به گزارش تسنیم، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن در این مراسم اظهار کرد:  افتخار می کنیم در نهادی خدمت می کنیم که زیرنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: برنامه ویژه ای برای بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده در دستورکار بنیاد قرار دارد. در این راستا یک میلیون و 232 هزار واحد در این مناطق بازسازی و در دست احداث است.

وی افزود: 250هزار واحد نیمه تمام نیز امسال به پایان می رسد، ضمن اینکه ساخت 350 هزار واحد در برنامه امسال قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن با یادآوری هم اکنون حدود 32 هزار واحد سیستان و بلوچستان امسال آغاز شده است، یاضافه کرد: در 12 استان ساخت مسکن محرومان آغاز شده که تاکنون 25 هزار واحد تحویل مردم شده است. دریافت های فرسوده طرح های بزرگی داریم در حاشیه شهر زاهدان این برنامه آغاز شده است. در این راستا برای 10 هزار واحد زمین تخصیص یافته است.

تابش با بیان اینکه سال گذشته و امسال تمام مناطق سیل زده بازسازی شده است، گفت: در حاشیه چابهار نیز طرح ساخت و ساز در بافت فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: گرفتاری ها و مشکلات مردم زیدا است که باید تلاش کنیم آنها را رفع کنیم. از رهبر معظم انقلاب برای تعیین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش از این از سال 68 تا 98 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن  استان های آذربایجان شرقی و قم بوده است.

وی همچنین 2 سال مسئولیت مرکز اسلامی امام علی علیه السلام اتریش را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45720
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن