دسته‌بندی نشده

نماینده مردم شیروان: مرکز تحقیقات کروز یکی از نقاط قوت این مجموعه است

یک نماینده مجلس گفت: مرکز تحقیقات قطعه سازی کروز یکی از نقاط قوت این مجموعه به شمار می رود که با توانمندی در حوزه ساخت و طراحی توانسته برخی خلاء ها در صنعت قطعه سازی را برطرف نماید

به گزارش تفاهم آنلاین، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از مشاوران خود از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با توضیحات مدیران بخش‌های مختلف همراه بود، جدی و سایر همراهان با نحوه فعالیت‌ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت آشنا شدند.
جدی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: کروز مجموعه ای با عملکرد مناسب است و مرکز تحقیقات آن یکی از نقاط قوت به شمار می رود که با توانمندی در طراحی و ساخت توانسته خلاء هایی که در صنعت قطعه سازی شاهد هستیم را برطرف کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مدیریت هدفمند، کروز را به یک شرکت موفق تبدیل کرده است، تصریح کرد: نمایندگان ملت دوره یازدهم اعتقاد دارند که اگر نقش بخش خصوصی در صنعت خودروسازی و قطعه سازی پررنگ شود، این صنعت موفقیتش دو چندان خواهد شد. از رو همه باید همت کنیم تا این صنعت قابل رقابت با بازارهای جهانی شود
نماینده مردم شیروان نوآوری یکی از ضرورت های صنعت قطعه سازی است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی برای حفظ بازار باید رضایت مشتری و کیفیت و خدمات پس از فروش را همیشه باید مد نظر قرار دهد، از این رو تقویت و کمک به بخش خصوصی در این صنعت باید در دستورکار متولیان قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=47214
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن