صنعت-معدن-تجارت

نماینده مردم شیروان در مجلس: بهمن موتور محصولات متنوع و باکیفیتی تولید می کند

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارخانه بهمن موتور، از خطوط و سالن‌های تولید بازدید کرد، فرآیندهای تولیدی را مورد ارزیابی قرار داد و از نزدیک در جریان روند تولید قرار گرفت.

علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از کارخانه بهمن موتور گفت: بهمن موتور در همه زمان محصولات متنوع و باکیفیتی تولید می کند. با هدف وجود طرح ساماندهی خودرو در کیمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از تولیدکننده های متفاوت بازدید می کنیم و بهمن موتور از جمله آن ها است.

جدی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: نگاهم حمایت از بخش خصوصی است و تقویت این بخش در تولید خودرو سبب ایجاد تعادل مورد نیاز در کشور می شود.

وی به تقویت بخش خصوصی در ادامه طرح ساماندهی خودرو اشاره کرد و گفت: بهمن موتور به عنوان یکی از مجموعه های موفق خصوصی، خودروهای باکیفیتی تولید می کند و با وجود مشکلات و موانع پیرامون تحریم، خطوط تولیدی آن همچنان پایدار و در حال تولید است. این نقطه قوتی است که باید از این ظرفیت ها برای تولید خودروی با کیفیت در کشور بهره بریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم رفع ریشه ای مشکلات در خودروسازی تصریح کرد: اگر در همان سیاست گذاری ابتدایی بخش خصوصی تقویت می شد تا رقابت در کشور شکل گیرد و از انحصار خارج شود، اوضاع و شرایط بهتر بود.

به اعتقاد نماینده مردم شیروان باید تولید خودرو در کشور رقابتی و بدین منظور به بخش خصوصی کمک شود تا پیشرفت کند و در سطحی قرار گیرد تا رقابت بین تولیدکننده های داخلی، چه خصوصی و چه بخش دولتی ایجاد شود. بهمن موتور یکی از مجموعه هایی است که می تواند گروه بهمن را در سطحی قرار دهد تا رقابت کند و بازار را متعادل سازد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48831
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن