اجتماعی

آغاز به کار دومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد و لباس

دومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی در مراسمی با سخنرانی معصومه ابتکار-معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، ابتکار در این مراسم، برگزاری این رویداد را زمینه‌سازی به منظور بروز خلاقیت‌های دانشجویان و تلاش در مسیر جلب توجه دانشجویان به اشتغال، کار و تولید دانست.

وی، تجارب این چنینی را از جمله تجارب موفق در دنیا ارزیابی کرد و افزود: این قبیل اقدامات، امروزه در بسیاری از مراکز علمی و آموزشی دنیا مورد پذیرش قرار گرفته و در حال اجراست.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، این برنامه‌ها را موجب اجتماعی شدن دانشگاه‌ها دانست که خوشبختانه در سال‌های اخیر مورد وفاق مجموعه ارکان دانشگاهی اعم از استادان، دانشجویان و مدیریت‌های آن‌ها قرار گرفته است.

ابتکار، ابراز امیدواری کرد که این برنامه‌ها بتواند سبب ایجاد امید به آینده، امید به فردای بهتر و تقویت نشاط و پویایی در فضای دانشگاهی شود.

گفتنی است که در این نمایشگاه دانشجویان دانشگاه‌های ۷ استان کشور متشکل از گیلان، سمنان، قم، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56012
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن