مناطق آزاد-گردشگری

نفرات برتر جشنواره مجازی *نوروز فرهنگی*منطقه آزاد انزلی معرفی و تجلیل شدند

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با اعلام رأی هیأت داوران،”جشنواره مجازی نوروز فرهنگی”منطقه آزاد انزلی،نفرات برتر خود را شناخت.

محمد حسن پور قائم مقام معاونت فرهنگی،اجتماعی، گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، با بیان خبر فوق در خصوص اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی که بر بستر اینترنت به اجرا درآمد،اظهار داشت: مهم‌ترین هدف این برنامه استفاده از ظرفیت های رویدادهای فرهنگی به منظور تحقق شعار در خانه بمانیم در دوران درگیر بودن جامعه با اپیدمی ویروس کرونا بود،از سوی دیگر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی،شناسایی استعداد های فرهنگی و هنری و حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی از علاقه مندان به مباحث فرهنگی از دیگر دلایل برپایی جشنواره مجازی “نوروز فرهنگی” بوده است.

وی طراحی و نقاشی،شعر،داستان نویسی،خاطره نویسی و دلنوشته،مطالعه کتاب و خلاصه نویسی را از جمله محورهای جشنواره بیان کرد و افزود: در این جشنواره ۱۲۰ شرکت کننده با مجموع ۱۶۹ اثر، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند که پس از بررسی آثار رسیده پنج نفر نخست در هر بخش، به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

مدیر فرهنگی، هنری و آموزشی سازمان، نفرات برتر رشته های مختلف جشنواره مجازی نوروز فرهنگی را از قرار ذیل اعلام کرد:

در رشته نقاشی آزاد: ۱.حدیث خائفی، ۲.ترنم فتحی نیا، ۳.الناز عباس پور، ۴.فاطمه حسین نیا و ۵.رابعه نیک فطرت

در بخش شعر کلاسیک جشنواره: ۱.حسین‌علی صادقی سرشت، ۲.زهرا سیاوش آبکنار، ۳.مسعود ایمانی، ۴.رضانیکوکار، ۵.صدیقه کشتکار وآنیتا قربانعلی زاده

در رشته شعر آزاد: ۱.علیرضا غنی پور، ۲.مهیار اسماعیلی مقدم، ۳.فرشته مهری، ۴.سپیده(رقیه) ساجدی و ۵.مریم فرجی

در بخش داستان نویسی: ۱.شکیلا خوش کردار، ۲.فاطمه فرزانه، ۳.فاطمه فداکار، ۴.زهرا عقیلی نژاد و ۵.محمد حسین نظرخواه علیسرایی

در رشته خلاصه نویسی کتاب با موضوع آزاد: ۱.فاطمه ملارودی، ۲.سارا عندلیب، ۳.فریدون شایسته و ۴.مهدی علیزاده

در عنوان نقاشی با موضوعیت همکاران سازمان: نیز ۱.هانیه کریم آبادی، ۲.آوا نوروز فشخامی، ۳.کارن مهربخش، ۴.محمد امین یوسفی و ۵.امیرمهدی نظامی.

گفتنی است نفرات برتر این جشنواره در نشستی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان با اهدا لوح و کارت هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=22370

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن