مناطق آزاد-گردشگری

نصب علائم ترافیكی در معابر جزیره قشم

مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از نصب علائم ترافیكی در معابر جزیره قشم خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین ناصری‌نژاد با اشاره به لزوم ارتقاء ایمنی معابر  و اصلاحات هندسی انجام شده در نقاط حادثه خیز جاده‌های برون‌شهری جزیره بیان داشت: علائم ترافیكی در مسیر بندر کاوه و شانه‌سازی باند رفت بزرگراه مرکزی جزیره قشم نصب شد.

وی اظهار داشت: نصب علائم ترافیكی و گاردریل‌های روبروی بندر تجاری كاوه باتوجه به پرتردد بودن این مسیر یکی از اقداماتی است که توسط نیروهای این مدیریت با سرعت به انجام رسید.

مدیر فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم  بیان کرد: نصب علائم ترافیکی و ایمن نمودن جاده‌ها در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای به ویژه در مناطق برون شهری اهمیت زیادی دارد.

ناصری‌نژاد همچنین از پی‌کنی تابلوهای مسیر نما و جهت نما باند برگشت قطعه یک بزرگراه مرکزی خبر داد و گفت: در مورد معابر درون شهری نیز ساماندهی بلوار پیامبر اعظم(ص) و میدان را در دستور کار داریم که درتلاشیم با سرعت به پایان برسد .

وی اظهار کرد: نصب علائم ترافیكی مسیر بندر کاوه و شانه‌سازی باند رفت بزرگراه مرکزی با اعتباری بالغ بر ٥٠ میلیارد ریال صورت پذیرفته است.

گفتنی است که سازمان منطقه آزاد قشم در 6 سال گذشته حدود 400 کیلومتر از جاده‌های برون شهری و معابر درون شهری جزیره را آسفالت کرده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66442
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن