بانک-بیمه-بورس

نشست های مجازی بیمه پاسارگاد یزد از طریق پلتفرم بومی برگزار شد

شرکت بیمه پاسارگاد در استان یزد از تهدیدهای دوران کرونا به عنوان فرصتی در راه گسترش جلسات آموزشی و هم اندیشی با نمایندگان بهره مند شد.

 

به گزارش تفاهم آنلاین، هرمز نجفیان مدیر منطقه ۱۴ بیمه پاسارگاد در این خصوص بیان کرد: با بررسی موقعیت های در اختیار و در نظر گرفتن فعالیت ها و اقدامات نمایندگان بیمه پاسارگاد در استان یزد با شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در سطح جامعه و بدنبال اعمال محدودیت ها و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری و ارتباطات محیطی به فکر بهره مندی از امکانات سایبری جدید افتادیم. همچنین در این راستا به منظور حفظ روابط و تعاملات فی مابین شعبه های تحت نظارت منطقه با نمایندگان و واحدهای صدور و لزوم برگزاری نشست های مجازی بیمه پاسارگاد از طریق پلتفرم بومی skyroom ، این امکان در دستور کار منطقه و بدنبال آن شعبه های تحت نظارت قرار گرفت تا بدین شکل ضمن ارائه رهنمودها و تبادل اطلاعات و تجربیات، مسیر هموار تری در راستای رسیدن به اهداف بیمه پاسارگاد در منطقه قرار گیرد.

مدیر منطقه 14 افزود: بنابراین از تهدید ها و موانع دوران کرونا جهت رفع مشکلات نمایندگان در زمان صدور بیمه نامه و انتقال تجربیات کارشناسان شعبه در راه خدمت رسانی به عموم هموطنان بهره مفیدی برده شد و بوسیله ارتباط مجازی با نمایندگان از طریق پلتفرم skyroom به گسترش ارتباطات منطقه و شعبه های تحت نظارت با شبکه فروش دست یافتیم. بیمه پاسارگاد

استفاده از اسکای‌روم نیز مانند سایر سرویس‌های ارتباطی آنلاین، با همه‌گیری کووید ۱۹ افزایش یافت. این پلتفرم، در دوران شیوع کرونا میزبان وبینارها و جلسات مجازی بسیاری در حوزه‌های گوناگون بوده است. بهره مندی از این امکان علاوه بر رفع مشکلات نمایندگان و بیمه گذاران موجب تسهیل در ارتباط دوسویه و گسترده مدیران و کارشناسان با نمایندگان منطقه در برگزاری جلسات مجازی و وبینارهای تخصصی قرار گرفت.

گفتنی است کارشناسان منطقه و شعبه یزد با ایجاد این ارتباط دو سویه در رفع موانع صدور و راهنمایی شبکه فروش در ارائه خدمت به بیمه گذارا

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70771
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن