بانک-بیمه-بورس

نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان بیمه ایران به مناسبت روز ملی منابع انسانی

حسن شریفی رئیس هیات مدیره ومدیر عامل بیمه ایران  در آستانه 25 فروردین روز ملی منابع انسانی با شماری از کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، در این نشست صمیمانه ، اسماعیل داورپناه معاون توسعه مدیریت و منابع ، احمد صفرزاده معاون فنی ، دکتر عبدالصمد خدامی سرپرست معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها ، تعدادی از مدیران کل ستادی و نظارتی و شماری از همکاران که به قید قرعه انتخاب شده بودند حضور داشتند. حسن شریفی ضمن تبریک سال نو وآرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان با ابراز خشنودی از این ملاقات صمیمانه با همکاران به بهانه روز ملی منابع انسانی با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی شرکت ، بدون ایراد سخنرانی از همه همکاران حاضر در این نشست درخواست کرد که  با آسودگی خاطر و نگاه انتقادی سخنان خود را مطرح نمایند.

در ادامه دکتر خدامی هدف از نشست را ، تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی شایسته دانست و گفت : جایگاه قدردانی در فرهنگ دینی و اصول مدیریت امروزی امری ضروری است . شایستگی عنصری درون زا و متاثر از عادت های شخصیتی و مستلزم توسعه فردی وگسترش خود انگیزشی ، نظم درونی و پرهیزگاری حرفه ای بوده و برنامه ریزی و اقدام در این زمینه لازم وضروری است .

اسماعیل داورپناه ، نیروی انسانی در همه سطوح سازمانی را  سرمایه اصلی شرکت و مهمترین عامل در اجرای برنامه‌های راهبردی شرکت دانست و با تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی اظهار داشت : این اقدامات شامل یکسان سازی احکام کارکنان ، اجرای الگوی 34000 منابع انسانی ، تشکیل کارگروه ارزیابی شایستگی و اقدامات کارگروه در زمینه ارزیابی کاندیداهای تصدی پست های سازمانی ،  تبیین الگوی بهره وری و ارزیابی عملکرد کارکنان واحدهای مختلف شرکت ، تداوم برنامه های توسعه ای همچون تاسیس کانون ارزیابی و توسعه شایستگی کارکنان و در کنار آن ارائه خدمات رفاهی وانگیزشی متناسب با عملکرد می شود .

وی همچنین بکارگیری برنامه توسعه ای مانند ارزیابی وکشف استعداد ، مربی گری (کوچینگ) و منتورینگ را از ضرورت های اصلی شرکت برشمرد.

در این مراسم محمد زاهدنیا و علیرضا کاوسی از همکاران بازنشسته با ابراز وفاداری و تعلق خاطر به شرکت ، به تاریخچه ، خدمات برجسته وجایگاه بیمه ایران در نزد مردم وصنعت بیمه پرداختند و نوآوری وتحول در آینده شرکت را حائز اهمیت دانسته و انتظارات خود را از مسئولین شرکت مطرح نمودند.

 دراین نشست صمیمی تک تک همکاران ، احساسات ، دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پیرامون شرکت و ارتقای نیروی انسانی به لحاظ توسعه ای وانگیزشی  را بیان نموده و به صورت مکتوب به سوالات مطرح شده در زمینه احساسات ، انتظارات و تعهداتشان به شرکت و همچنین  سوال ویژه مدیر عامل مبنی بر اینکه اگر شما مدیر عامل بودید چه اقداماتی را در اولویت کاری خود قرار می دادید، پاسخ گفتند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83387
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن