گیلان

نشت‌یابی 43 هزار کیلومتر از خطوط گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت‌یابی 43 هزار کیلومتر از خطوط گاز استان در سال 99 خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال 98 با رشد 72 درصدی روبه‌رو بوده و در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر با بیان اینکه کلیه مراحل و عملیات نشت‌یابی توسط تجهیزات و سیستم‌های بروز و استاندارد انجام می‌پذیرد، اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب، عملیات نشت یابی از خطوط گاز را در سال گذشته در همه مناطق استان به انجام رسانده است.

وی با بیان اینکه در این نشت‌یابی‌ها 100 درصد ایستگاه‌ها، شیرها، شبکه‌ها و خطوط توزیع گاز مورد بازرسی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بازرسی مستمر از تاسیسات و خطوط گاز درجهت حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین از الزامات و اهداف مهم این شرکت محسوب می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: علاوه بر نشت‌یابی خطوط گاز، در سال گذشته 1507 مورد نشت‌یابی از ایستگاه‌ها و بیش از 963 هزار مورد نشت‌یابی از علمک‌ها و انشعابات گاز در استان به ثبت رسیده است.

اکبر در پایان اظهار داشت: شرکت گاز برای حفظ ایمنی و پایداری خطوط، کلیه تاسیسات گاز را تا درب منازل مردم و مشترکین گرامی را مورد بازرسی و نشت‌یابی قرار می‌دهد و مسئولیت حفظ ایمنی در داخل منازل بر عهده مشترکین محترم می‌باشد و لازم است تا مصرف‌کنندگان گاز طبیعی هرچند وقت یکبار با بررسی وسایل گازسوز، ایمنی منازل خود را تضمین نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=68670
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن