گیلان

نشت‌یابی بیش از 18 هزار کیلومتر از خطوط گاز گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در پاییز و زمستان امسال 18 هزار و 800 کیلومتر از خطوط و تاسیسات گاز را نشت‌یابی کرده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر اظهار داشت: هدف اصلی شرکت گاز، تامین پایدار جریان گاز مشترکین می‌باشد و برای تحقق این مهم، واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان برای تأمین ایمنی خطوط و تأسیسات گاز، اقدام به تجهیز و نوآوری سیستم‌های نشت‌یابی کرده است که ماحصل آن، افزایش 51 درصدی بازرسی و نشت‌یابی خطوط گاز در پاییز و زمستان امسال می‌باشد.

وی با بیان اینکه عملیات نشت‌یابی در نیمه دوم سال جاری در 10 شهرستان گیلان انجام شده است، عنوان کرد: این میزان معادل 70 درصد از خطوط گاز در استان بوده و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان بر کنترل و بازرسی نظام مند، مستمر و دقیق تر تاسیسات و خطوط گاز تاکید کرد و گفت: در نیمه دوم سال جاری علاوه بر نشت یابی گسترده از شبکه‌های گاز، با استفاده از فناوری و دستگاه های پیشرفته و به‌روز بیش از 430 هزار انشعاب و یک هزار و 93 ایستگاه گاز شامل ایستگاه های تقلیل فشار و ایستگاه های صنایع را نشت یابی شده است.

اکبر در پایان سخنان خود عنوان کرد: شرکت گاز مسئول حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز تا درب منازل مشترکین می‌باشد و مصرف‌کنندگان گاز طبیعی باید با رعایت ایمنی و بررسی مستمر وسایل گازسوز، سلامت منازل خود را تضمین کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65071
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن