بانک-بیمه-بورس

 نشان ممتاز جهش تولید و بهره‌وری به بیمه ملت تعلق گرفت

بیمه ملت به‌عنوان بنگاه خدماتی برتر صندوق بازنشستگی در زمینه جهش تولید، معرفی و نشان ممتاز آن به اسماعیل دلفراز تقدیم شد.

 

به گزارش تفاهم آنلاین، در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر در راستای جهش تولید و بهره‌وری که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از بیمه ملت به‌عنوان بنگاه خدماتی برتر صندوق بازنشستگی در زمینه جهش تولید تقدیر به عمل آمده و اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، نشان ممتاز این همایش را دریافت کرد.

این مراسم با هدف بررسی و تجلیل از عملکرد بنگاه های اقتصادی برتر در زمینه جهش تولید و بهره‌وری برگزار شد، که اسامی مدیران و شرکت‌های برتر در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام و بیمه ملت که ارائه‌کننده انواع خدمات بیمه‌ای با تخفیف و تسهیلات ویژه به بازنشستگان صندوق بازنشستگی است، موفق به کسب نشان ممتاز جهش تولید شد.

گفتنی است، هدف اصلی از برگزاری این همایش ارج نهادن به بنگاه‌هایی بود که به‌رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه ایران و فراگیری کرونا با اقدامات خود در مسیر تحقق شعار سال گام برداشتند و به بهره‌وری و کار آیی مطلوبی دست یافتند. در این همایش از 26 بنگاه اقتصادی برتر درزمینهٔ تحقق جهش تولید و 11 شرکت برتر در راستای دستیابی به بهره‌وری تجلیل شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70753
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن