بانک-بیمه-بورس

نرم افزار جدید موبایلی رمزساز رفاه منتشر شد

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور سهولت دسترسی مشتریان به خدمات الکترونیک به ویژه رمز پویا و افزایش رضایت مندی آن ها، نرم افزار جدید موبایلی رمزساز رفاه مبتنی بر سیستم عامل iOS را از 26 بهمن ماه سال جاری بر روی سایت فروشگاهی اینترنتی سیبچه منتشر شد.
بر اساس این گزارش، امکان تعیین فیلد رمز دوم یکبار مصرف (5 تا 9 رقم) به دلخواه مشتری، نمایش مدت زمان اعتبار حداکثر 120 ثانیه برای رمز تولید شده جهت انجام تراکنش، امکان به روز رسانی نرم افزار رفاه به درخواست کاربر از منوی تنظیمات و امکان تعریف الگو برای ورود به نرم افزار رمزساز رفاه از قابلیت های این نرم افزار است.
شایان ذکر است، مشتریانی که تمایل به تغییر رمز تولید شده دارند، باید نسبت به غیر فعال سازی کارت از طریق خودپرداز و حذف آن از رمزساز رفاه اقدام و سپس مجدداً کارت را از طریق خودپرداز فعال و از مسیر گزینه اضافه کردن کارت در رمز ساز رفاه با لحاظ طول رمز دلخواه، ثبت کنند.
همچنین ضروری است، برای صحت رمزهای تولید شده، تاریخ و زمان تنظیمات گوشی تلفن همراه با تاریخ و زمان اپراتور تلفن همراه همسان سازی شده باشد.ر

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16545
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن