یادداشت

نخستین نمایشگاه جهش تولید و دستاورد های مقابله با کرونا

علی_مرادی

ایران به لحاظ شرایط خاص جغرافیایی، آب و هوایی و ویژگیهای ژئوپلتیک در زمره کشورهای حادثه خیز دنیا به شمار می رود. که در ادوار تاریخ همواره شاهد بلایای طبیعی و غیر طبیعی بی شماری بوده است .بروز بیماری‌های غیرقابلپیش‌بینی و واگیردار بسیاری را در حافظه تاریخ سیاسی و اجتماعی بجای گذاشته است ، روزگاری که بسیاری از مردم در اثر شیوع بیماری‌های واگیردار جان خود را از دست می‌دادند.

این روزها جهان به یکباره از شیوع بیماری کرونا در سراسر دنیا هراسناک است و ترس همه گیری از این بیماری ناعلاج بر همگان مستولی است.

به طوری که بسیاری از مردم با استفاده از انواع ماسک ها ، دستکش ها و ژل ها ، مایع های ضد عفونی کننده خود را در برابر این ویروس مصون و ایمن نگه می‌دارند.

در این رهگذر بسیاری از سازمان ها و نهادهای دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد «پویش هایی را برای مقابله از ابتلاء به کرونا» راه اندازی و اجرا کرده اند تا با طنین فریاد همدلی همراهی ، خطرات این ویروس را ریشه کن نمایند، ویروسی پرقدرتی که بی محاباقربانی می گیرد.
همبستگی عمومی مردم و مسئولان به ویژه سپیدپوشان و حافظان سخت کوش سلامت ، نوید این را می دهد که ما با افزایش تاب آوری به زودی کرونا را شکست خواهیم داد.

و در راستای تعهدات اجتماعی در شرایط مدیریت بحران کرونایی ، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران با تصمیمی شجاعانه اقدام به برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای برگزاری اولین برگزاری نمایشگاه در سال 1399 نموده است . بدین منظور شرکت سامع پاد نوین بعنوان “برگزار کننده ی نمایشگاه ایران بیوتی و کلین” و شرکت آوای موفق ایرانیان بعنوان “برگزار کننده ی نمایشگاه ایران هلث” نیز همدل با مردم نازنین ایران، در این برهه حساس، ضرورت برگزاری نمایشگاهی را در جهت تسهیل سازی و ایجاد موجی از خوش بینی و امید آفرینی به فردایی بدون ویروس کرونا، احساس نموده و پیشگام شدند. تا نمایشگاهی تحت عنوان “جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا” را از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ خرداد در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار نمایند.

فرصت مغتنمی است و از تمامی شرکتها، تولید کنندگان ، فعالان صنعتی و بهداشتی که با درک شرایط به وظیفه ی انسانی و ملی خود عمل نمودند و به کوچکترین دستاوردی در جهت مقابله جدی با این ویروس منحوس، دست پیدا کرده اند دعوت میگردد تا در این نمایشگاه مشارکت فعالانه داشته و آخرین دستاوردهای مهم نوآوری ها تولیدی را به نمایش بگذارند.با امید به اینکه جهانی عاری از تمام آلودگیها پاک و ایمن
برای زندگی بهتر داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=24014
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن