ورزشی

مومنی: ممنوعیت نقل‌وانتقالاتی استقلال باعث بی‌اعتمادی هواداران به باشگاه می‌شود

محمد مومنی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نتیجه مسابقه رضایت‌بخش نبود، اما کیفیت فنی بازی نه. استقلال پس از گل اول، بهتر بازی کرد و فکر می‌کنم استرس کرونا، شرایط آب و هوایی آبادان و عدم حضور مجیدی کنار زمین روی تیم تأثیر گذاشته بود. استقلال نتیجه خوبی گرفت، اما توقع فنی ما از تیم بیشتر است.

وی با بیان اینکه هواداران استقلال انتظار ارائه فوتبال زیبا از این تیم دارند، تصریح کرد: با استفاده از جوانی مجیدی و تجربه نامجومطلق، کیفیت فنی تیم بهتر می‌شود و طرفداران هم امیدوارانه به لیگ قهرمانان آسیا نگاه می‌کنند. بازی‌های لیگ، پیش‌نیاز مسابقات آسیایی است تا تیم‌ها کیفیت فنی خود را بالا ببرند و نگاه استقلال باید فراتر از ایران باشد. بازیکنان در این شرایط اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا می‌کنند و کیفیت تیم هم بالاتر می‌رود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره رقابت شاگردان مجیدی با سپاهان، تراکتور، شهر خودرو و فولاد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: استقلال پیشینه بیشتری نسبت به این تیم‌ها دارد و دستاوردهای باشگاه هم این موضوع را تأیید می‌کند، اما عملکرد تیم در زمین و مهارت تاکتیکی باید نشان دهد که این پیشینه قوی چقدر استمرار دارد.

مومنی با تمجید از مدافعان استقلال به تسنیم گفت: خط دفاع تیم عملکرد بسیار خوبی دارد، اما بازیکنان استقلال در مجموع باید میل بیشتری به رقابت داشته باشند و در استراتژی هجومی تجدیدنظر کنند. دیاباته و قائدی تفاهم خوبی با یکدیگر دارند و علی کریمی هم به خوبی نقش پاسور آنها را ایفا می‌کند. آنها می‌توانند نقاط ضعف تیم را در خط حمله بپوشانند.

تیم فوتبال استقلال , فرهاد مجیدی , فوتبال ,

«آیا اظهارنظر سرمربی استقلال مبنی بر صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی جام حذفی، استرس را روی آبی‌پوشان افزایش نمی‌دهد؟»، وی در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: حتماً این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی مجیدی چنین صحبتی می‌کند، توقع خودش از تیم بالا می‌رود و فشار روانی روی او بیشتر می‌شود. فوتبال بالا و پایین دارد و ممکن است مجیدی و استقلال از این موضوع آسیب ببینند. او اعتمادبه‌نفس بالایی دارد و می‌تواند به شرایط تیم رسیدگی کند. این‌ها (اظهارنظر مجیدی) ناشی از تجربه نیست و از جوانی نشأت می‌گیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد احتمال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه گفت: من شنیدم چنین اتفاقی افتاده و سعادتمند هم آن را رد کرده است. اگر پنجره بسته شده باشد، اظهارات مدیرعامل باشگاه ما را به یاد حرف‌های مدیران قبلی می‌اندازد که می‌گفتند اتفاقی نمی‌افتد و همه اتفاقات رخ می‌داد! این موضوع ضربه‌ای روحی به هواداران می‌زند و باعث عدم اطمینان آنها به باشگاه می‌شود.

وی با اشاره به بازیکنان امید استقلال خاطرنشان کرد: اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته شود، تیم هفت بازیکن را از امیدهای خود گرفته که آنها می‌توانند برای آینده استقلال امیدوارکننده باشند. با این حال ممنوعیت باشگاه از جذب بازیکن برای استقلال و فوتبال ایران بد است و ما را در جامعه بین‌المللی زیر سؤال می‌برد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=35019
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن