اجتماعی

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ارشد ۹۹ آغاز شد

به گزارش خبرنگارمهر، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ (در روزهای ۲ و ۳ مردادماه ۹۹)، تسهیلاتی برای داوطلبان ثبت نام کننده و جامانده در نظر گرفته شد.

اطلاعات ثبت نامی افرادی که قبلاً در مراحل قبلی (۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸، ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸، اول تا سوم اردیبهشت ۹۹) در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند از امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا شنبه ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که این دسته از داوطلبان در بازه زمانی سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت تا شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اطلاعیه‌های مربوط به اصلاحات آن دفترچه به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸ بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=24900
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن