گزارش

مهرکام پارس ۱۰ نوع ماده اولیه وارداتی را برای تولید محصول داخلی سازی کرد

شرکت مهرکام پارس طی یک سال گذشته بیش از۱۰ نوع ماده اولیه وارداتی را داخلی سازی و از خروج ارز برای خرید این مواد جلوگیری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از ایکوپرس مدیرعامل شرکت مهرکام پارس گفت: موفقیت این شرکت با یاری شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌های امیرکبیر و صنعتی اصفهان و شرکت های تولیدکننده مواد پلیمری به دست آمده است.
مرتضی محمدی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب می توان گفت این شرکت در تامین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولاتش تا بیش از۹۰ درصد به خودکفایی رسیده و امید دارد با همیاری شرکت های دانش بنیان بتواند دیگر مواد اولیه پلیمری مورد نیازش را از جمله EPP، ABS و PBT در کوتاه‌ترین زمان به خودکفایی برساند.
وی به صرفه اقتصادی استفاده از مواد داخلی به جای نوع خارجی و جلوگیری از خروج ارز نیز اشاره کرد و گفت: مواد اولیه داخلی همواره در دسترس است و هیچگاه برای تامین آن با مشکل لجستیکی روبه‌رو نیستیم.
گفتنی است، مهرکام پارس به عنوان یکی از شرکت های تولیدکننده مجموعه قطعات پلیمری تزیینی برای گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی، تزیینات بیرونی و تولید سپر جلو و عقب تارا، محصول جدید این گروه صنعتی را برعهده دارد. این سپرها در دو مدل برای خودروهای دنده ای و اتوماتیک تولید می شود. مجموعه سپر عقب مدل اتوماتیک به دوربین مجهز است.
شایان ذکر است شرکت مهرکام پارس در محصول کراس اوور ایران خودرو نیز در تولید مجموعه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی پلیمری نقش ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78746
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن