بانک-بیمه-بورس

منطقه 4 بیمه دانا به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌ها پیوست

منطقه 4 بیمه دانا برای نخستین بار به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌های صنعت بیمه پیوست.

به گزارش تفاهم آنلاین،، آقای رامین رحمانی سامانی، سرپرست منطقه 4 شرکت بیمه دانا با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش و همت کارکنان شعب تحت سرپرستی این منطقه و نیز هدایت‌ها و رهنمودهای مدیران ارشد این شرکت، به ویژه دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و سایر تلاشگران این شرکت بزرگ،
پرتفوی منطقه ۴ در ۱۰ ماهه سال ۹۹ از عدد۱۰۱۰ میلیارد تومان عبور کرد و به این ترتیب، منطقه ۴ بیمه دانا به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌های صنعت بیمه پیوست.
وی افزود: این موفقیت در حالی به دست آمده که رشد پرتفوی نسبت به ۱۰ ماهه سال قبل 95 درصد بوده و نسبت خسارت پرداختی 57 درصد و تحقق بودجه نیز عدد 120 درصد را نشان می‌دهد.
گفتنی است: در حالیکه شرکت بیمه دانا از سال ۹۲ به باشگاه هزار میلیارد تومانی‌ها پیوسته، مایه مباهات است که صرفا در عملکرد ۱۰ ماهه سال ۹۹، پرتفوی یکی از مناطق این شرکت از عدد ۱۰۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است.
منطقه 4 شرکت بیمه دانا شامل استان‌های پنج‌گانه اصفهان، یزد، چهار محال بختیاری، کرمان و خوزستان است و در این پنج استان بیمه دانا دارای 11 شعبه زاینده رود و نقش جهان در اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، جیرفت، اهواز و آبادان است و شعب دزفول و بهبهان نیز در شرف راه‌اندازی است.
تعداد کارکنان شرکت بیمه دانا در این 11 شعبه، 200 نفر و تعداد شبکه فروش اعم از حقیقی و حقوقی 473 مورد گزارش شده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=61471
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن