ورزشی

مقصودلو: وزارت ورزش اعلام می‌کند چه زمانی انتخابات را برگزار کنیم/ تلاش می‌کنیم لیگ را تمام کنیم

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: تعیین زمان انتخابات با وزارت ورزش است و آنها تعیین می‌کنند که زمان ثبت‌نام کی باشد.

محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با تسنیم،در خصوش پیگیری برنامه‌های فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در زمان شیوع کرونا اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات قهرمانی و رنکینگ کشوری برنامه‌ریزی کردیم تا بازیکنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایگاه‌ها فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: فعالیت‌ها در 7-8 استان آغاز شده است اما برنامه‌ریزی ما بر برگزاری مسابقات کشوری است. ابتدا کشور را به 5 منطقه تقسیم کردیم تا با تیم‌های کمتری مسابقات برگزار شود و نهایت 10 تیم برتر مناطق با هم رقابت کنند. امکان برگزاری مسابقات تمرکز  قهرمانی کشور با توجه به تعداد زیاد شر‌کت کنندگان وجود ندارد و ناگزیر به برگزاری مسابقات به صورت منطقه‌ای هستیم.

مقصودلو تصریح کرد: باشگاه‌ها از فدراسیون خواسته‌هایی دارند و بار اصلی کار ما و امر آموزش نیز در باشگاه‌ها است و تلاش می‌کنیم تا باشگاه‌ها در لیگ شرکت کنند. با توجه به اینکه از در سال گذشته لیگ نیمه تمام مانده است، اول تلاش می‌کنیم تا لیگ تمام شود.

وی افزود: مرحله اول مسابقات باشگاهی برگزار شده و 6 تیم نهایی مشخص شدند اما شیوع کرونا باعث شد رقابت‌ها در این مرحله  انجام نشود لذا اول رقابت نهایی بین 6 تیم برگزار می‌شود و بعد لیگ جدید را آغاز می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: از سوی وزارت ورزش دستور برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون صادر شده و کارهای مربوط به حسابرسی وگزارش مالی در حال انجام است و بعد با همراه با گزارش فنی به مجمع ارائه می‌شود.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام برای انتخابات ریاست فدراسیون خاطرنشان کرد: تعیین زمان انتخابات با وزارت ورزش است و آنها تعیین می‌کنند که زمان ثبت نام کی باشد. هر زمان اعلام شود بر حسب وظیفه فرآیندها انجام می‌شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39414
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن