اجتماعی

معرفی عوامل موثر در قیمت بالن تبلیغاتی

صاحبان هر برند و کسب و کاری زمانی که تصمیم به استفاده از تبلیغات می گیرند، نگران هزینه و قیمت تبلیغات دریافتی هستند. بالن تبلیغاتی به عنوان یکی از متدهای متفاوت در تبلیغات با استقبال بسیاری همراه است و  تحت تاثیر عوامل قیمت گذاری نیز قرار می گیرد. حال باید دید قیمت بالن تبلیغاتی تحت تاثیر چه عوامل و عناصری قرار می گیرد و چگونه محاسبه می شود؟

عوامل مهم در تخمین قیمت بالن تبلیغاتی

خرید بالن تبلیغاتی در انواع مختلفی انجام می شود. هر کدام از بالن ها با توجه به ویژگی های انحصاری قیمت گذاری می شوند.

قطر و اندازه بالن

بالن تبلیغاتی مانند هر ابزار و عنصر تبلیغاتی دارای ابعاد و مساحت تعریف شده می باشد. کارفرمایان مساحت و ابعاد بالن ها را با توجه به سلیقه و نظر شخصی انتخاب می کنند. البته برای ابعاد و مساحت بالن، حد استانداردی در نظر گرفته شده است. طبیعتاً هر چه ابعاد و مساحت در نظر گرفته شده بالن بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت بالن تبلیغاتی افزایش پیدا می کند.

قیمت بالن تبلیغاتی
قیمت بالن تبلیغاتی

چاپ لوگو، آرم، برند و تبلیغات بر روی بالن های بزرگ زمان بر بوده و نیاز به هزینه به مراتب بیشتری دارد. از طرفی دقت کار نیز همواره به عنوان یکی از عوامل موثر در نتیجه کار مدنظر قرار می گیرد. این مسئله در مورد بالن های تبلیغاتی بزرگ نیاز به توجه و تمرکز بیشتری دارد. از این رو طراحی بالن های تبلیغاتی بزرگ نیاز به صرف زمان بیشتری خواهد داشت.

به طور کلی بالن ها در قطری معادل 3، 3.5 و 5.5 متر طراحی و تولید می شوند. هرچه قطر بزرگ تری را برای تبلیغات انتخاب کرده باشید، به همان نسبت شانس بیشتری برای دیده شدن برند، لوگو و تبلیغات انحصاری خود دارید. خرید بالن هایی با ابعاد 5.5 متر در فضاهای شهری بسیار مورد توجه قرار می گیرد. توجه داشته باشید که یک بالن با قطر 3 در فاصله ۹۰۰ متری تا یک کیلومتری قابل مشاهده خواهد بود. در واقع شما در این فاصله می توانید استیکر چاپ شده بر روی بالن را به خوبی مشاهده کنید. این در حالی است که خود بالن تا فاصله 1.5 کیلومتری از سطح زمین قابل رویت است. این موضوع نشان می دهد که قطرهای بزرگتر شانس موفقیت در اهداف تجاری را افزایش می دهند.

جنس به کار رفته برای تولید بالن تبلیغاتی

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت بالن تبلیغاتی تاثیر قابل توجهی دارد، جنس به کار رفته در تولید آن است. برای ساخت بالن باید از پارچه های ضدآب و مستحکم کمک گرفت. این پارچه ها با توجه به دوام و استحکامی که دارند، می توانند قیمت بالن تبلیغاتی را نیز تحت تاثیر قرار دهند. پارچه برنی از جمله پارچه های ضد آب است که برای تهیه و تولید بالن های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که هر چه متریال با کیفیت تری را برای تهیه بالن در نظر بگیرید، به همان نسبت باید قیمت بیشتری بابت بالن پرداخت کنید.

تجهیزات حرکت و اوج گیری بالن

کپسول گاز هلیوم از دیگر عناصری است که برای راه اندازی بالن های تبلیغاتی به آن نیاز داریم. این کپسول ها به اهتزاز بالن ها کمک کرده و حالت ایستایی و تعادل آن ها را به خوبی حفظ می کنند. معمولاً برای اوج گیری بالن ها دو عدد کپسول گاز هلیوم در نظر گرفته می شود. این کپسول ها نیز بر قیمت خرید بالن تبلیغاتی تاثیر قابل توجهی دارند.

تجهیزات حفاظت و عایق بندی بالن

بالن های تبلیغاتی با توجه به شرایط دمایی و محیطی ممکن است نیاز به تجهیزات ایمنی و عایق بندی داشته باشند. اگر بالن در فصل تابستان به اهتزاز درآمده باشد، باید استحکام لازم را در برابر تابش خورشید داشته باشد. اگر بالن در فصل زمستان اوج گیری کند، نیاز به عایق بندی در برابر شرایط نامتعادل دمایی دارد. برای این کار باید عایق بندی بالن را مدنظر قرار دهید. این عایق بندی نیز می تواند افزایش دهنده قیمت بالن تبلیغاتی باشد.

خصوصی سازی و سفارش بالن تبلیغاتی نسبت به خرید بالن های آماده هزینه بیشتری به همراه دارد. بنابراین کارفرمایانی که نیاز به تبلیغات منحصر به فرد دارند، باید هزینه بیشتری را برای سفارش بالن در نظر بگیرند.

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

اجاره بالن تبلیغاتی برای شرکت ها و صاحبان کسب و کاری مناسب است که تمایل دارند در قیمت بالن های تبلیغاتی صرفه جویی کنند. ضمن اینکه آن ها برای مدت بسیار محدودی نیاز به استفاده از تبلیغات بالن دارند.

قیمت بالن تبلیغاتی اجاره ای
قیمت بالن تبلیغاتی اجاره ای

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی نسبت به بالن هایی که سفارش داده می شوند، کمتر است. در واقع این قیمت بر مبنای نوع بالن و مدت زمان اجاره تخمین زده می شود.

خرید بالن تبلیغاتی ارزان

اگرچه در هنگام خرید بالن تبلیغاتی، قیمت به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم مدنظر قرار می گیرد اما بهتر است هیچگاه کیفیت را فدای قیمت بهینه نکنیم. هدف ما از تبلیغات بالنی این است که بتوانیم مخاطبان و مشتریان مورد نظر خود را در سطح شهر و منطقه پیدا کنیم. برای این کار باید با شگردهای جذب مشتری آشنا باشیم. یکی از روش های تبدیل کردن مشتری بالقوه به بالفعل استفاده از تبلیغات بصری است. این تبلیغات باید با احترام گذاشتن به مشتری همراه باشد.

ارزش نهادن به مشتری از جمله مواردی است که به خوبی در تبلیغات قابل درک می باشد. زمانی که شما جنس با کیفیتی را برای تبلیغات استفاده می کنید، یعنی برای مشتری ارزش و احترام قائل هستید. چرا که کیفیت مناسبی را برای تبلیغ لوگو، برند و محصول خود انتخاب کرده اید. زمان مناسب برای تبلیغات بالن نیز اهمیت بسیاری دارد. به عنوان مثال اعیاد و روزهای جشن می توانند زمان مناسبی برای به اهتزاز در آوردن بالن ها باشند.

خرید بالن تبلیغاتی
خرید بالن تبلیغاتی

چرا خرید بالن تبلیغاتی از شرکت آتا بالن؟

شرکت آتا بالن با توجه به قدمت قابل توجهی که در تولید و عرضه انواع بالن تبلیغاتی دارد، می ‌تواند مشاوره های مفید و موثری در زمینه خرید بالن تبلیغاتی به شما ارائه کند. ضمن اینکه امکان خرید بالن تبلیغاتی ارزان با کیفیت عالی را برای شما فراهم کند. این مجموعه بالن های اجاره ای خود را نیز به شکل بهینه به مشتری عرضه می کند. در شرکت آتا بالن می توانید مدل های متفاوت و خاص از انواع بالن های تبلیغاتی را در اشکال و ابعاد گوناگون سفارش دهید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85085

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن