استان هاخراسان جنوبی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مسئولیت امانت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیت، امانت است.

رضا بهنام-خراسان جنوبی- خوش خبر در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران جدید و سابق فردوس با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: مهم ترین وظیفه مدیران، تلاش برای حفظ و نگهداشت این امانت و استفاده درست از فرصت های در اختیار است.

وی تصریح نمود: مدیریت جهادی و هدایت امور به صورت صحیح و بدون هیچ حاشیه ای از تکالیف اصلی مدیران نظام جمهوری اسلامی است.

معاون استاندار مهمترین بازتاب و نتیجه مدیریت جهادی را پیشرفت هر چه سریع تر کارها عنوان نمود.

خوش خبر گفت: هر اقدامی هم که در حوزه اجرایی انجام می شود باید به صورت دقیق و کامل به اطلاع مردم برسد.

وی ادامه داد: اطلاع مردم از اقدامات دولت و نظام، سطح مشارکت آنها را در امور افزایش می دهد و نتایج بسیار مطلوبی به همراه دارد.

معاون استاندار با تأکید بر این که آن چه باید در برنامه ریزی ها به عنوان مهمترین اولویت در نظر گرفته شود، توجه به ظرفیت های استان است، تصریح نمود: یکی از بهترین پتانسیل های شهرستان فردوس، صنایع دستی و گردشگری است که اگر به خوبی مورد عنایت واقع شود، می تواند به توسعه شهرستان کمک کند.

خوش خبر با اشاره به این که فردوس، قطب نساجی استان است، افزود: تکمیل زنجیره نساجی و توسعه این صنعت باید مورد توجه فرماندار و مدیران شهرستان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک روز خبرنگار، اصلی ترین وظیفه رسانه ها را آگاهی بخشی برشمرد.

به گفته وی، اطلاع رسانی درست و صحیح از توفیقات نظام و تلاش های مدیران در راستای توسعه، تأثیر زیادی در خنثی سازی برنامه های دشمنان نظام دارد.

معاون استاندار، پروژه های بیمارستان و دو محور فردوس-دیهوک و فردوس-بجستان را از خدمات ارزنده دولت در این منطقه نام برد.

خوش خبر در پایان، ضمن معرفی حلاج مقدم به عنوان یکی از پتانسل های استان به لحاظ تخصص و توانمندی، حکم فرمانداری شهرستان فردوس را که به امضای وزیر کشور رسیده بود، به وی تقدیم کرد. در این مراسم از خدمات حسن میرزایی فرماندار قبلی فردوس نیز تقدیر شد.

شایان ذکر است: در حکم وزیر کشور آمده است: “به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار خراسان‌جنوبی به سمت فرماندار شهرستان فردوس منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان ‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست ‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای موفق باشید”.

حمید حلاج‌ مقدم بیست و چهارمین فرماندار شهرستان فردوس، قبل از این انتصاب مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری خراسان‌جنوبی بود

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39025

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن