اجتماعی

معاون رئیس جمهور: آموزش مهارت‌های عمومی دختران دانشجو بیشتر شود

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: اهمیت آموزش مهارت‌های عمومی نه تنها کمتر از مهارت‌های کاربردی نیست، بلکه مهم‌تر از آن می باشد.

به گزارش تفاهم آنلاین، معصومه ابتکار در مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد منطقه‌ای کار، مهارت و نوآوری دختران دانشجو «کمند»، اظهار داشت: تقویت جنبه کاربردی دانش‌های روز در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مجموعه نظام است.

وی عنوان کرد: رویداد کمند فرصتی ایجاد کرده تا دختران دانشجو در سال آخر تحصیل خود در کنار رشته تحصیلی یک مهارت کاملا کاربردی را فرابگیرند.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: در این رویداد علاوه بر مهارت‌های مربوط به زندگی، مهارت‌های مربوط به اشتغال و خلاقیت انجام می‌شود و دولت در طی ۷ سال گذشته حمایت‌های زیادی در این بخش انجام داده است.

ابتکار افزود: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت علوم از ایده، الگو و خلاقیت‌های مهارتی و کارآفرینی دختران دانشجو حمایت می‌کند.

وی گفت: اجرای این طرح در وضعیت تحریم و شرایط سخت اقتصادی یک اقدام بسیار مفید و کاربردی است.

به گفته وی، استقبال دانشجویان و دانشگاه‌های کشور از رویداد کمند مطلوب و قابل‌قبول بوده است.

ابتکار تصریح کرد: این رویداد می‌تواند از فرصت بازاریابی‌های شبکه‌ای در فضای مجازی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

گفتنی است که رویداد کمند ویژه دانشجویان دختر منطقه ۴ کشور و با حضور دانشگاه‌هایی از قم، قزوین، مرکزی و همدان در بخش‌های فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع‌دستی، تولیدات غذایی و خوراکی، طراحی و دوخت پارچه و لباس و محیط‌زیست برگزار و از برگزیدگان بخش‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46738
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن