گیلان

مطالبات مردم گیلان از وزیر ورزش!

مطالبات مردم گیلان از وزیر ورزش!تفاهم آنلاین_ طبق خبری که سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در اینستاگرام منتشر کرده، قرار است وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه های عمرانی دهه فجر در اسفندماه جاری به گیلان سفر کند.

اگر چه انتشار این خبر را فقط یک شوی تبلیغاتی می دانم ؛ زیرا، پروژه عمرانی ورزشی مهمی برای افتتاح، آن هم با حضور وزیر وجود ندارد، اما با این وجود سفر سلطانی فر به گیلان خالی از لطف نیست و باید مورد استقبال قرار گیرد تا اقداماتی که باید در چهار سال وزارتش در گیلان انجام می شد اما نشد به وی یادآوری شود.

اولا- استان گیلان در دوران وزارت سلطانی فر، از لحاظ توسعه زیرساخت های ورزشی، رشدی نداشته است اما مهم ترین افتخار او این است که تنها مدیرکل زن ورزش را در گیلان منصوب نموده که برند وزارت ورزش و جوانان است.

ثانیا- قرار نیست که وزیر فقط برای افتتاح چند پروزه عمرانی و حلسه با مقامات محلی به یک استان، سفر کند بلکه سفر وی می تواند با هدف ارزیابی وضعیت مدیریتی و یا آشنایی با مشکلات ورزش استان باشد.

ثالثا- نمی دانم وزیر ورزش و جوانان چه پروژه هایی را در گیلان افتتاح خواهد کرد؟ اما به عنوان یک فعال اجتماعی و ورزشی فهرستی از پروژه هایی که نیازمند بازدید ایشان می باشد را به شرح زیر پیشنهاد می نماید:

۱- بازدید از شرکت ابریشم نابوده شده صومعه سرا که در زمان استانداری وی به خلیل زاده رییس هیات مدیره کنونی استقلال تهران به ثمن بخس واگذار شد.
۲- بازدید از شرکت نابودشده ایران الکتریک و مشاهده شاهکار دوران مدیریت وی در استانداری گیلان که به اصطلاح به بخش خصوصی واگذار شد.
۳- بازدید از آثار برف سال ۸۳ دوران نورانی مدیریت ایشان در استانداری که هنوز بسیاری از کارخانجات و واحدهای تخریب شده هم چنان وجود دارند.
۴- بازدید از استخر مدرن تخریب شده و اموال به یغما رفته استخر کوثر گلسار. علت تخریب و عدم بازسازی به نفع رفیق شفیق وزیر بوده است.
۵- بازدید از ورزشگاه تخریب شده عضدی
۶- بازدید از ورزشگاه در حال نابودی سردار جنگل رشت
۷- بازدید از ورزشگاه تخریب شده تختی انزلی
۸- بازدید از ورزشگاه چوکای طالش
۹- بازدید از ورزشگاه شهرداری آستارا
۱۰- بازدید از سالن ۶ هزار نفری رشت
۱۱- جلسه با هیات های ورزشی و قهرمانان استان
۱۲- بررسی علت جذب غیرقانونی بیش از ۷۰ نفر در قالب پروژه های عمرانی
۱۳- بررسی علت نابودی باشگاه داماش گیلانیان
۱۴- بررسی علت مداخلات اداره کل ورزش در باشگاه سپیدرود و عدم تعیین تکلیف مالکیتی این باشگاه

رابعا- گیلان در دوران مدیریت سلطانی فر در استانداری، چیزی جز سیاسی کاری و نابودی بخشی از صنایع مهمش نصیبش نشد و در دوران وزارتش، زیرساخت های ورزش گیلان هم توسعه نیافت البته باید دلمان خوش باشد که تنها مدیرکل ورزش زن، گیلانی است؟!.

خامسا- منتظر سفر وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی استان و بازدید از پروژه های عمرانی ورزشی بلاتکلیف استان خواهیم بود.

✍یادداشتی به قلم نقی هدایتی

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65650

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن