گزارش

مشق بورسی کارگزاری بانک انصار برای خانه صنعت، معدن و تجارت

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، مدیرعامل کارگزاری بانک انصار در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین کارگزاری بانک انصار و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: یکی از مشکلات بورسی‌ها این است که حلقه ارتباطی درستی با بنگاه های تامین مالی شکل نداده‌اند. سال گذشته اتفاق بزرگی در بازار سرمایه رخ داد، به عنوان یک نهاد فعال در این بازار تصمیم گرفتیم در حوزه های آموزش، فرهنگ سازی، عرضه و پذیرش، صندوق ها و غیره همکاری متقابل ایجاد کنیم.

امین آذریان در ادامه افزود: بانک ها با توجه به صورت‌های مالی مشکلات بسیاری برای تامین مالی دارند. یکی از الزامات مجموعه‌ها بحث تامین مالی آن‌ها است، با اوراق‌
صکوکی که منتشر می‌شود می‌توانیم تامین مالی را برای آنها انجام و در مدیریت پرتفوی نیز کمک کنیم.

اصل رویداد

این تفاهم نامه در راستای بالا بردن فرهنگ سرمایه گذاری و ارتقای بازار سرمایه ایران و آموزش سرمایه گذاری هوشمند و حرفه ای سرمایه گذاران، بین شرکت کارگزاری بانک انصار و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران طبق تفاهم و شرایط مشخصی منعقد شد که موضوع اصلی آن ارائه کلیه خدمات بازار سرمایه از سوی شرکت کارگزاری بانک انصار به کلیه شرکت‌ها و پرسنل تحت پوشش خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران است.

خدمات قابل ارائه

کارگزاری بانک انصار متعهد شده امکانات، شرایط لازم و مشاوره‌های حرفه‌ای برای کلیه پرسنل و شرکت‌های تحت پوشش خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران را در موضوعاتی از جمله آموزش رایگان در زمینه های آشنایی و سرمایه گذاری در بازار سرمایه، اخذ کد بورسی و ارائه خدمات بر خط خرید و فروش سهام، خرید و فروش سهام و سایر ابزارهای مالی در بازار سرمایه، ایجاد سبد سهام برای هریک از شرکت‌ها و پرسنل و مدیریت آن از طریق شرکت های سبدگردانی و پذیرش و عرضه اولیه سهام شرکت ها در بازار بورس و فرابوس را فراهم کند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=78436
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن