مناطق آزاد-گردشگری

مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

در پی ابلاغ آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در خصوص اصول دوازده‌گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم، با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمدرضا عباسی به عنوان «مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور» منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی» در این حکم آورده است؛

جناب آقای محمدرضا عباسی  

نظر به تجربه، شایستگی، سوابق ارزنده و اقدامات موثر انجام شده تاکنون در راستای شفاف‌سازی سازمانی، جنابعالی با حفظ سمت به موجب این حکم به عنوان «مسئول راه‌اندازی ستاد مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خدواند متعال و با بهره‌گیری از توانمندی، دانش روزآمد و با برنامه‌ریزی منسجم و پیگیری مستمر در راستای تحقق منویات رئیس جمهور محترم در اصول دوازده گانه ابلاغی در راستای مقابله با فساد اداری و اقتصادی گام بردارید.

پیشنهاد چارت مصوب ستاد، تشکیل کمیته‌های متناظر در تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور زیرنظر این ستاد و حرکت سازمان‌های مناطق آزاد به سمت شفافیت حداکثری از طریق پیاده‌سازی دولت الکترونیک، استقرار امضای دیجیتال در کلیه فرآیندهای اداری و مالی، اجرای کامل ساختار پنجره واحد، شناسایی و حذف امضاهای طلایی در فرآیندهای سازمانی، بخشی از وظایف جنابعالی می‌باشد.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در انجام وظایف محوله، پیشبرد اهداف عالیه دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76457
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن