گزارش

مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط عمومی است

به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و کارکنان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک از مرکز تماس بانک دیدن کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ در این دیدار که با حضور سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین و علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین، رزیتا علائی مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی مسئول مرکز تماس برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در 3 ماهه اول سال، از واحد ارتباط با مشتریان دیدار کردند.
در این دیدار مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین مرکز تماس بانک را واحدی با قابلیت زیاد و موقعیتی حساس بیان کرد و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز صدای بانک است و رفتار ما با مشتریان باید به نحوی باشد که درخور شأن مشتریان باشد.
استاد بر پیگیری شکایات مشتریان در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز تاکید کرد و افزود: از اولویت های اصلی مدیریت روابط عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط کارشناسان این مرکز دریافت کنند و از سرویس های بانک ایران زمین استفاده کنند.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85608

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن