بانک-بیمه-بورس

مدیر عامل بیمه تجارت‌نو : اول شدیم و اول خواهیم ماند

همایش سراسری کارکنان بیمه تجارت‌نو ۱۵ مهرماه‌ درحال و هوای پاییزی، به صورت لایو اینستاگرام به منظورمرور دستاوردهای حوزه‌های مالی و منابع انسانی و همچنین تشریح برنامه‌های آینده برگزارشد.

به گزارش تفاهم آنلاین؛ در این دیدار مجازی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با استناد به ارقام حاصل شده در حق بیمه تولیدی ، سود سرمایه‌گذاری ، سودخالص، قیمت سهم و غیره کارکرد مجموعه را مطلوب ارزیابی کرده و گفت: تحقق این ارقام که امروز تجارت‌نو را در برخی شاخص‌های مهم مالی صدر نشین دیگر شرکت‌های بیمه ای کرده، درحالی است که خسارت سنگین سیل و چند حادثه دیگر به طورکامل پرداخت شده است.

نیما نوراللهی، مقایسه عملکرد سال ۹۹ نسبت به سنوات گذشته را فراتر از رشد خوانده و اظهارداشت: به طور مثال رسیدن رقم سرمایه گذاری ۱۴۷ میلیارد تومان ۹۸ به عدد قابل توجه در نیمه نخست سالجاری، جهش معناداری است نه صرفا یک رشد معمول.

وی تاکید داشت: در ادامه این مسیر پر افتخار، بیمه تجارت‌نو باید همیشه اول باشد و اول هم بماند که برای اول بودن لازم است احساس ارزشمندی درتک تک پرسنل نهادینه شود.

نوراللهی با بیان اینکه احساس ارزشمندی با انجام کارهای جدی و پربارتر از گذشته تقویت می‌شود، افزود: تا امروز هدف مجموعه کسب جایگاه‌ برتر بازدهی دارایی درصنعت بیمه بود. حال که این مهم حاصل شده از این پس حفظ و ارتقای رتبه مجموعه درمیان دیگر شرکت های بیمه ای، صرفا بر پایه برنامه ریزی دقیق و جامع خواهد بود.

مدیر عامل تجارت‌نو افزایش دانش حرفه‌ای و تخصصی کارکنان را از برنامه‌های مهم پیش روی شرکت عنوان کرده وگفت: نقش نیروی انسانی در شرکت های بیمه حساس و حیاتی است برای همین اعزام همکاران واجد شرایط برای گذراندن دوره های تخصصی به خارج از کشور در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=49189
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن