اقتصادی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه: نقش دادگستری در تامین امنیّت و توسعه همه جانبه جزیره قشم بسیار موثر است

دکتر درویش پور در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان قشم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به تمامی قضات و کارکنان داگستری شهرستان قشم، نقش دادگستری را در تامین حقوق، امنیّت و آسایش مردم و هموار کردن راه توسعه و پیشرفت همه جانبه جزیره بسیار موثر دانست.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت؛ دادگستری مرجع تظّلمات است و برای اجرایِ عدالت، قضات و کارکنان آن زحمات و مشقات بسیاری را متحمل می شوند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تشریح کار قضاوت و ارتباط ان با سایر حوزه ها افزود: سیستم قضایی در دوران قدیم تحت عنوان عدلیه در کنار بلدیه به معنی شهرداری و نظمیه به معنی نیروی انتظامی ریشه تاریخی در جامعه ما دارد و عملکرد این سه سیستم در توسعه و پیشرفت هرجامعه تاثیر تعیین کننده دارد.

درویش پور در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد، نگاه و برخورد رییس دادگستری شهرستان قشم را با مسائل و معضلات قضایی جزیره بسیار منطقی و انسانی دانست و خاطرنشان کرد: همراهی و هم افزایی دادگستری شهرستان قشم با همه دستگاه های مستقر در جزیره بخصوص با سازمان منطقه آزاد قشم نیز درجهت توسعه و عمران جزیره قابل تقدیر است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اقدامات این سازمان به نمایندگی از دولت برای توسعه و رونق اقتصادی جزیره در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری داخلی و خارجی بطور کامل با سیستم قضاء گره خورده است.

وی گفت: در حوزه گردشگری و جذب گردشگران به جزیره قشم، سازمان منطقه آزاد قشم به دور از افراط و تفریط، خواهان ایجاد فضای اجتماعی مساعد درسطح شهرها، روستاها و سایت های گردشگری جزیره است و در این راستا دادگستری شهرستان قشم می تواند کمک شایانی به سازمان بکند.

براساس این گزارش مسعود رحمانی رییس دادگستری شهرستان قشم نیز این در دیدار با تشکر از حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دادگستری این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: دادگستری شهرستان قشم همانطور که در گذشته تعامل بسیار خوبی با سازمان منطقه آزاد قشم داشته است آماده تداوم این همکاری ها و تعاملات در حوزه های مشترک است.

وی افزود: درمباحث و حوزه های مختلف تولیدی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی هرکاری که باعث تقویت پایه های این حوزه ها در جزیره شود، دادگستری شهرستان قشم انجام خواهد داد.

به گفته وی دستگاه قضاء در هیچ حوزه ای سخت گیری نمی کند و بخصوص حفظ چهره و وجهه خوب گردشگری قشم و تامین امنیت گردشگران برای کمک به توسعه این حوزه برای دادگستری این شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است در این دیدار که جمعی از مدیران و مشاوران سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند لوح تقدیر از عملکرد دادگستری شهرستان قشم توسط علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مسعود رحمانی رییس دادگستری شهرستان قشم اهداء شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72181
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن