بانک-بیمه-بورس

 مدیرعامل بانک دی با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ دیدار کرد

با هدف گسترش ارائه خدمات بانکی و توسعه بازار مصرف منابع و همچنین در راستای حمایت از تلاشگران عرصه نظم و امنیت، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در دیدار با سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به بررسی زمینه های همکاری مشترک پرداخت.

به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه ای برای ارائه خدمات به غیورمردان نیروی انتظامی گفت: امیدوارم گسترش همکاری بین بانک و نیروی انتظامی، گام موثری در مسیر ایفای نقش بانک دی در حوزه مسئولیت های اجتماعی باشد.
کریمی با اشاره به این که بانک دی متعلق به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدر است، گفت: اهتمام تیم مدیریت معطوف به خدمت رسانی هر چه مطلوب تر و فرآهم آوردن رضایت حداکثری این قشر عزیز است که امیدواریم با ارائه خدمات به این عزیزان بتوانیم گوشه‌ای از دِین خود را به این جامعه عزیز ادا کنیم.
در ادامه این مراسم، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز گسترش همکاری های دو جانبه را گام مهمی در بهبود وضعیت معیشت کارکنان نیروی انتظامی دانست و ابراز امیدواری کرد که نتیجه این اقدامات سبب افزایش رضایت بیش از پیش همکاران نیروی انتظامی از خدمات بانک دی شود.
گفتنی است در این نشست زمینه‌های اعطای انواع تسهیلات به تعداد کثیری از کارکنان خدوم نیروی انتظامی که جزو خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند، مورد توافق طرفین قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46078
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن