فرهنگی

ماجرای کار کردن محمدرضا علیمردانی داخل کمد در ایام قرنطینه!

محمدرضا علیمردانی درباره تحولات زندگی در دوران کرونا با اشاره به تجربه خودش در این ایام گفت: «من در قرنطینه در کمد خانه برای خودم با امکانات محدود شرایطی مانند استودیو درست کرده بودم و کارهایی که باید می رساندم را ضبط می کردم.»

به گزارش ایسنا، این بازیگر، دوبلور و خواننده که در برنامه «عید همدلی» حاضر شده بود، درباره صداپیشگی در فیلم «تختی» به جای بازیگران نقش پهلوان غلامرضا تختی و دلیل رسانه ای نکردن این موضوع اینچنین بیان کرد: «بازیگران دو دوره سنی پهلوان تختی از دو شهر متفاوت انتخاب شده بودند تا هیکلی مناسب داشته باشند. من باید تالمات روحی، پخته شدن صدای آنها در طول زمان و خیلی مسایل را رعایت می کردم. نباید صدا از بازیگر و شخصیت جدا می ماند. به همین دلیل اصلا مانوری روی حضور صدایم بر روی این بازیگران ندادم تا بیننده فکر کند صدای خود این بازیگران است.»

سپیده خداوردی بازیگری که این شب ها بازی او را در سریال «شاهرگ» می بینیم، دیگر مهمان عید همدلی بود. او دوستی ها، در آغوش کشیدن عزیزان و رفاه زندگی را چیزهای محدود شده ای در زمان کرونا عنوان کرد که حالا بیشتر قدرشان را می داند.

در ادامه برنامه باربد بابایی، مجری عید همدلی رو به دوربین وزیر ارتباطات را مخاطب قرار داد و گفت: «جناب آذر جهرمی میدانم که شما اهل تعامل هستید. میخواهم موضوعی را با شما مطرح کنم. چند هفته ای است که اپراتورهای تلفن همراه، قیمت های بسته های اینترنتی را با مبالغ گزاف عرضه می کنند. در شرایط کنونی دانش آموزان، دانشجویان و خیلی از مردم زندگی و کارشان با اینترنت گره خورده است. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید. چندماه قبل شما گفته بودید باید کدهای دستوری از برنامه های تلویزیونی برداشته شود تا هزینه ای به مشترکین تحمیل نشود.حالا اپراتورها دارند هزینه های گزافی را به مشترکین تحمیل می کنند.»

«عید همدلی» محصول گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی است که به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر تولید شده و  هرشب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه به روی آنتن می‌رود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=37604
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن