استان هااقتصادی

لزوم کارشناسی دقیق تصمیمات شورای ترافیک در راستای افزایش اثربخشی مصوبات

به گزارش تفاهم آنلاین؛ محمد علی ویشکائی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تخصصی بودن موضوعات شورای ترافیک، گفت: از همین رو مباحث و موضوعات  در شورای ترافیک  باید به صورت کاملا دقیق موشکافی و کارشناسی شود و ابعاد مختلف آن بررسی شود تا نتیجه تصمیمات به کاهش میزان تصادفات، کاهش ترافیک و ارتقای امنیت راه ها منجر شود.

وی با تاکید بر پیگیری جدی در زمینه شناسایی نقاط حادثه خیز جاده ای شهرستان از سوی دستگاه های ذیربط، افزود: شناسایی و رفع نقاط حادثه ساز می تواند در کاهش میزان تصادفات نقش به سزایی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار رشت با بیان اینکه علی رغم وجود تهدید کرونا در تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان، احتمالی موج سنگین مسافرت ها به استان گیلان وجود دارد، تصریح کرد:  از دستگاه های ذیربط از قبیل راهنمایی رانندگی، راهداری، اورژانس و هلال احمر انتظار می رود با برنامه ریزی و حضور حداکثری در این ایام شرایطی را فراهم آورند که کمترین میزان تصادف را در این ایام داشته باشیم.

ویشکائی با تاکید بر نقش نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در نقاط مورد نیاز درون شهری و برون شهری در ارتقای ایمنی راه ها، از اداره راهداری خواست: با توجه به تاثیر بسزای خط کشی راه ها در امنیت راه ها،  موضوع خط کشی راه های برون شهری را  به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

وی حرص و شاخه زنی درختان در سطح شهر و روستا  را از دیگر مباحث تاثیرگذار در افزایش دید رانندگان و ارتقای امنیت راه ها برشمرد و از بخشداران خواست: با فعال کردن دهیاران و استفاده از پتانسیل راهداری این موضوع را به صورت جدی پی گیری کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=25618
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن