گیلان

لزوم پیگیری مصوبات شورای ساماندهی امور جوانان گیلان توسط نهادهای مرتبط

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات شورای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان‌ها توسط دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط تاکید کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، مریم بخشی در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان استان گیلان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری 50 جلسه این شورا در سال 99 در سطح استان اظهار داشت: 6 جلسه از این تعداد استانی و مابقی در سطح شهرستان‌ها بوده است و شهرستان لاهیجان با بیشترین تعداد برگزاری در صدر جدول قرار دارد .

وی اضافه کرد: شهرستان آستانه اشرفیه، آستارا، رضوانشهر و رشت نیز در بالای جدول قرار دارند و متاسفانه در حوزه شهرستان‌های تالش و رودبار جلساتی برگزار نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه هدف از برگزاری این جلسات پیشبرد اهداف مربوط به حوزه جوانان است، گفت: اهم موضوعات این حوزه توسط اعضای شورا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و مصوباتی در پایان هر جلسه تصویب می‌گردد که اجرایی شدن آن‌ها بسیار تاثیر‌گذار خواهد بود.

بخشی با اشاره به در پیش بودن هفته جوان در فروردین ماه سال 1400 اذعان داشت: سال گذشته با شیوع ویروس کرونا سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان در هفته جوان کمک‌های مومنانه را به اقشار آسیب‌پذیر داشتند و رنگ و بوی خاصی به این هفته دادند و امیدواریم که سال آتی نیز دستگاه‌های مختلف با تببین برنامه‌های مختلف این هفته را پرشور برگزار کنند.

وی اضافه کرد: اکثر برنامه‌ها برای هفته جوان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود در در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان به برگزاری جلسه شورای همگانی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این جلسات نیز در شهرستان‌ها برگزار گردید و در شهرستان لاهیجان اتفاقات خوبی در زمینه لیگ تندرستی رقم خود و فرماندار شهرستان لاهیجان در این بخش پیشرو بوده اند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=65868
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن