گیلان

لزوم تسهیل و تسریع در روند ارائه خدمت در اداره ثبت اسناد گیلان

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی فتح اللهی در نشست با علی اصغر اسدی-مدیرکل ثبت اسناد استان گیلان فعالیت های اداره ثبت اسناد را در همه امور اقتصادی اجتماعی و عمرانی بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: تعیین مالکیت افراد و اسناد متعلق به آنان دارای شرایط و پیچیدگی های خاصی است که مستلزم صرف دقت و هزینه فراوان است.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه افزود: به روز کردن تشکیلات و اموری که در اداره  ثبت اسناد صورت می پذیرد، امری حساس و پیچیده است و با توجه به قدمت برخی از اسناد باید دقت شود که صدمه ای به سندهای قدیمی و مستهلک وارد نشود.

وی با اشاره به میزان بالای حضور ارباب رجوع در اداره ثبت اسناد، تصریح کرد: باید تلاش شود پروسه زمانی تعریف شده برای انجام کار ارباب رجوع با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط، تسریع و تسهیل شود.

مقام عالی دولت در مرکز استان همچنین با اشاره انتصاب سید محمد فرزانه به عنوان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ناحیه یک رشت، ابراز امیدواری کرد: با توجه به سوابق خوب ایشان، شاهد ارتقای وضعیت خدمت رسانی در این اداره باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=36250
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن