اقتصادیبانک-بیمه-بورس

قدردانی مدیرعامل بانک شهر از تلاش، ایثار و از خود گذشتگی های کارکنان شبکه بانکی کشور

به گزارش تفاهم آنلاین،متن کامل پیام احمد درخشنده بدین شرح است:
بیماری شایعی که امروز در کشورمان پدیدار شده و شرایط را به گونه ای مبدل نموده که مخاطرات و دشواری ها و متاسفانه وارد کردن مصیبت فوت و از دست رفتن تعدادی از هموطنان عزیزمان را موجب گردیده ، تنها و تنها یادآور سختی ها و شرایط جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می باشد.
شرایطی که در حال حاضر به کشور و مردم تحمیل شده و بازتاب و اثرات آن بدون توجه به فقیر و غنی بودن آحاد جامعه را در طوفان دشواری ها می کشاند؛ تنها راه خروجش بسیج عمومی و ایثار و از خود گذشتگی است. امروز نیز مثل همان دوران جنگ تحمیلی شاهد جان فشانی و از خودگذشتگی بسیاری از اقشار که در خط مقدم آن پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها و مراکز درمانی و بعد از آن کارکنان نظام بانکی را می توان نامبرد، هستیم.
طبق اطلاعاتی که در آمارهای رسانه ها منتشر شده است از دست رفتن 6 نفر از همکارانم در نظام بانکی کشور طی چند روز سپری شده از آغاز بحران ویروس منحوس “کرونا” داغی بس بزرگ و دردناک بردل این جامعه خدمتگزار نهاد که موجب تأسف و تأثر گردید و مغتنم است از خداوند متعال برای آن عزیزان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسألت داشته باشم.
لیکن نکته ای که باید اینجانب به نمایندگی از خدمتگزاران نظام بانکی به عرض عمومی برسانم اینکه خادمان و کارکنان بانک ها که از گذشته با عملکرد خود بارها ثابت کرده اند که در خدمتگزاری و ایثارگری پیشتازند و با صبوری از هیچ خدمتی فروگذار نمی باشند همچنان با تمام دشواری ها و خطرات با لبخند و سعی در تکریم ارباب رجوع در سنگر خدمت رسانی ایستاده اند.
در پایان به لحاظ صیانت از همکارانم و کاهش آسیب پذیری مشتریان حاضر در شعب از تمام شهروندان تقاضا می کنم سعی نمایند نیازهای بانکی خود را از طریق و روشهای الکترونیکی که الحمداله در تمام بانکها برای ارائه به مشتریان مهیا می باشد برطرف نمایند و حتی المقدور از حضور در شعب فعلاً بپرهیزند.
امیدوارم مردم عزیز و میهن دوست ایران اسلامی همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر فرمودند با انجام هر آنچه که کمک کند به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری به عنوان یک حسنه و رعایت مقرراتی که مسئولین درمانی و بهداشتی کشور مشخص می کنند و همچنین توسلات و توجهات به پروردگار متعال و درخواست کمک الهی از این بحران به زودی عبور و شاید بهار زندگی و هستی در جریان روزگار باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=16957
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن