صنعت-معدن-تجارت

قبادی:نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: امسال در هیچ نقطه از کشور نمایشگاه بهاره برگزار نمی شود.

به گزارش تفاهم آنلاین، عباس قبادی در گفتگو با تیتر امشب شبکه خبر با استناد به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: امسال برخلاف سنوات گذشته نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود و بجای آن با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی، اصناف فروش فوق العاده و اینترنتی خواهند داشت.

مانع از نوسانات قیمت در بازار شب عید می شویم

وی تصریح کرد: اولویت بر حفظ سلامت مردم گذاشته شده است و به هموطنان اطمینان می‌دهیم در تامین کالای شب عید مانع از نوسانات قیمت در بازار شویم.

ذخیره ۴۰ هزار تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت از ذخیره ۴۰ هزار تن سیب و پرتقال برای تامین میوه شب عید خبر داد و اضافه کرد: تا حدودی تنظیم بازار به اصناف واگذار شده است و در کنار آن ذخایر میوه هم در نظر گرفته شده است.

آزاد شدنِ واردات موز به کشور

قبادی همچنین از آزاد شدنِ واردات موز به کشور خبر داد و افزود: موز وارداتی در راه است.

دبیر ستاد تنظیم بازار، اتحادیه صنف میوه و تره بار را ناظر بر دلالان و سوداگران میوه شب عید اعلام کرد و افزود: افزایش قیمت میوه در شب عید مقوله ای جداست اما برای تنظیم و کنترل قیمت نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.

انجام۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی برای تامین گوشت مرغ در شب عید

قبادی همچنین درباره قیمت گوشت مرغ نیز، بیان کرد: برای تامین گوشت مرغ در شب عید ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است، از طرفی برنامه ریزی شده تا زمانی این جوجه آماده کشتار شود که به بازار شب عید و بازار ماه مبارک رمضان برسد.

مسئولیت تولید مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است

وی با بیان اینکه مسئول تولید مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: اختلاف مرغداران با وزارت جهاد کشاورزی بر سر ۳ روز اختلاف تامین نهاده دامی است. مرغداران تامین نهاده مرغ را برای ۴۵ روز مطالبه کرده اند و وزارت جهاد کشاورزی ۴۲ روز تعیین کرده است.

استفاده از ذخایر مرغ منجمد در صورت لزوم برای تنظیم بازار

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: اگر قیمت مرغ در شب عید به تعادل نرسد از ذخایر مرغ منجمد استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=63814
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن