گیلانیادداشت

فصلی جدید از خدمتگزاری در مدیریت شهری رشت

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت می‌گوید: پس از یک دوره انتقالی که شهرداری رشت با سرپرست هدایت می‌شد، با شروع به کار هفتاد و دومین شهردار رشت، فصلی جدید از خدمتگزاری در مدیریت شهری آغاز شده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، علیرضا قانع طی یادداشتی اظهار کرد: با آغاز به هفتاد و دومین شهردار رشت، پس از یک دوره انتقالی که شهرداری رشت با سرپرست هدایت می‌شد و فعالیت می‌کرد، فصلی جدید از خدمتگزاری در شهرداری رشت برای همه خادمان شهروندان «شهرباران» آغاز شده است.

اینک با حمایتهای شورای اسلامی و هدایت شهردار جدید رشت به یقین همه معاونتها، مدیریتها، سازمانهای تابعه و مناطق پنجگانه منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از گذشته به ارائه خدمت خواهند پرداخت تا چهره‌ای از یک شهر موفق را در اذهان عمومی به نمایش بگذارند.

حال که برخی از تفاوت سلیقه‌ها به کار نهاده شده و شهردار جدید هم سکان هدایت شهرداری را به دست گرفته و اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز به حمایت و پشتیبانی از شهردار می‌پردازند، بدون شک کارها و برنامه‌های شهر با انسجام بیشتر و با هماهنگی بهتر به پیش می‌رود و زمینه‌های خدمتگزاری هم بیش از پیش برای همگان فراهم آمده است.

ضمن خدا قوت به سرپرست شهرداری رشت ، امیدواریم با برنامه‌ریزی، هدایت و سکانداری، آقای سیدمحمد احمدی، شهر رشت بیش از هر زمان دیگر مسیرهای ترقی و پیشرفت را طی کند و بیش از پیش به عمران و آبادانی دست یابد.

بدون شک شهرداری که در رده‌های مختلف مدیریتی دارای سابقه‌ کار و فعالیت بوده، می‌تواند برنامه‌هایی هدفمند و اجرایی را در کلانشهر رشت دنبال کند تا پس از اینک زمزمه‌های عقب‌ماندگی رشت از دیگر کلانشهرهای کشور به گوش نرسد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52605
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن