گیلان

فرماندار رشت: پیگیر رفع مشکلات تیم داماش هستیم

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم هم افزایی و تلاش صادقانه جهت کمک به تیم داماش، اظهار داشت: با حساسیت و جدیت پیگیر رفع مشکلات تیم داماش خواهیم بود.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با جمعی از هواداران تیم داماش با بیان اینکه وجود شور و نشاط اجتماعی در جامعه برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: ورزش یک عامل فرهنگی است که می تواند در کنار ایجاد شور و نشاط در جامعه، نعمت در کنار هم بودن را برای ما فراهم آورد.

فرماندار رشت در ادامه ورزش فوتبال را دارای تاثیرگذاری و طرفداران خاص خودش در جامعه دانست و تصریح کرد: در همین راستا با جدیت و استفاده از همه ظرفیت های مشکلات تیم های داماش سپیدرود را دنبال می کنیم و به شخصه تمامی بازی های این دو تیم را از طریق حضور در ورزشگاه دنبال می کردم.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال دخالت در حوزه ورزش و فوتبال نیستیم اما نمی توانیم با توجه به مسائل وتبعات اجتماعی که عدم موفقیت این دو تیم برای شهرستان ایجاد می کند، نسبت به مشکلات این دو تیم بی تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین عامل موفقیت تیم های ورزشی، ثبات مدیریتی است که با هدایت و راهکار صحیح، باید ساختار و شرایط مدیریتی مناسب، بر این دو تیم حکم فرما شود.

مهندس فتح‌اللهی با بیان اینکه مشکلات تیم سپیدرود به مراتب پیچیدگی های بسیار بیشتری نسبت به تیم داماش داشت که خوشبختانه مشکلات این تیم در حال رفع شدن است، افزود: برای ما تیم داماش و سپیدرود هیچ تفاوتی نمی کند و امیدوارم با وجود رویکرد صادقانه و هم افزایی همه مسئولین امر، مشکلات تیم داماش نیز پیگیری و رفع شود.

وی بیان کرد: با حساسیت و جدیت پیگیر رفع مشکلات تیم داماش خواهیم بود و در این مسیر از همه ظرفیت ها استانی و ملی بهره خواهیم برد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=48516
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن