گیلان

فرماندار رشت: از سرمایه‌گذاری در بخش خدمات استقبال می‌کنیم

فرماندار رشت با تاکید بر اشتیاق شهرستان جهت جذب سرمایه گذاران، گفت: از سرمایه گذاران در بخش خدمات و کارآفرینان این حوزه حمایت می کنیم.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهندس علی فتح اللهی  در حاشیه آئین افتتاح شعبه سوم فروشگاه زنجیره ای احمدی در خیابان انقلاب شهر رشت با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران در جهت ایجاد اشتغال و بهبود بخش خدمات در سطح شهرستان، اظهار داشت: برای راه اندازی این فروشگاه بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با افتتاح این شعبه از فروشگاه برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۸۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی، بهبود در ارائه خدمات و تسهیل در خرید مردم را از جمله مزایای  چنین فروشگاه هایی برشمرد و خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن پارکینگ برای فروشگاه های زنجیره ای به ویژه در مرکز شهر رشت از نکات بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه این فروشگاه این موضوع را در نظر گرفته است.

فرماندار رشت با اشاره به رایزنی ها در جهت جذب سرمایه گذاران جدید در بخش های مختلف خدماتی، تفریحی و گردشگری، تصریح کرد: نشست های خوبی با تعدادی از سرمایه گذاران برگزار شده است که امیدواریم به زودی نشاهد نتایج و بازخوردها در این خصوص باشیم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39965
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن