کارآفرینی

فرش گلدن ادیشن اکسیر؛ المانی پر رنگ در طراحی لوکس دکوراسیون

فرش یکی از مهمترین المان ها در ایجاد فضای مورد نظر در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. خصوصا اگر بخواهید فضایی لوکس ایجاد کنید، استفاده از طیف مشخصی از رنگ و طرح به شما در ایجاد این فضا کمک می کند. فرش اکسیر با توجه به این امر، تلاش می کند تا فرش هایی لوکس و زیبا برای فضای داخلی منزل شما عرضه نماید. فرش های مجموعه فرش گلدن ادیشن را می توان انتخابی بی نقض برای طراحی یک فضای لوکس دانست.

عشق ، خرد ، جادو و موفقیت ، از جمله احساساتی هستند که همگی در کنار رنگ طلایی نشسته‌اند. زیبایی و درخشش رنگ طلایی در هر محیطی تاثیر فوق العاده ای دارد.

طراحان فرش اکسیر ، سعی کرده‌اند با استفاده از رنگ طلایی ، این مفاهیم را به تار و پود فرش مدرن گره بزنند و آثاری بی‌نظیر خلق کنند.

مجموعه گلدن ادیشن که اشاره به فرش طلایی دارد، اولین مجموعه فرش رنگی تولید شده در ایران با تکنولوژی اروپایی می‌باشد. در فرآیند تولید این فرش ها از دستگاه های بلژیکی و آلمانی استفاده شده است.

استفاده از این دستگاه‌ها باعث افزایش کیفیت فرش شده است؛ به گونه ای که مورد توجه و ستایش علاقمندان به صنعت فرش قرار گرفته است. خاص بودن و اصالت مهمترین ویژگی محصولات این مجموعه محسوب می شود.

ویژگی های فرش گلدن ادیشن اکسیر

مجموعه فرش طلایی اکسیر مورد توجه افرادی است که به فضاهای لوکس علاقمند هستند. این فرش از نوع ۱۰۰۰ شانه و دارای تراکم ۳۰۰۰ می‌باشد. استفاده از الیاف طبیعی بامبو و اکریلیک باعث ارتقای کیفیت این فرش های زیبا شده است.

گرچه بیشتر مردم بر این عقیده اند که  که رنگ طلایی صرفا برای دکوراسیون های کلاسیک مناسب است، اما اگر فقط کمی به دور از کلیشه‌ها نگاه کنیم، خواهیم دید که درخشش و حضور رنگ طلایی ، با به ارمغان آوردن گرما و راحتی به فضای ما ، می تواند پای ثابت طراحی های مدرن نیز باشد. فرش طلایی یک انتخاب خاص برای دکوراسیون منزل شما خواهد بود.

استفاده از طرح هایی که بیشتر با فضای مدرن امروزی همخوانی دارد، می تواند عامل مهمی در تولید یک فرش باشد. نکته ای که اکسیر در تولید فرش گلدن ادیشن نیز مورد توجه قرار داده است.

فرش اکسیر هالی به عنوان یکی از برترین شرکت های  تولید کننده فرش ماشینی در کشور ، فرش های ماشینی خود را با کیفیتی بی نظیر تولید می کند. اکسیر در تولید این فرش ها از بهترین ماشین آلات فرش بافی و نیز مواد اولیه با کیفیت بالا ، بهره می گیرد.

جنس نخ فرش گلدن ادیشن

فرش گلدن ادیشن اکسیر با استفاده از بهترین ماشین آلات فرش بافی ، با الیاف طبیعی بامبو که با نخ اکریلیک ترکیب شده است تولید می شود.

 

تراکم بافت فرش

بافت فرش گلدن ادیشن اکسیر با تراکم بالا انجام می شود. این فرش ها 1000 شانه و با تراکم 3000 تولید می شوند. به دلیل همین کیفیت بالا ، این فرش ها در زمره فرش های ریزبافت قرار می گیرند.

رنگ ها در مجموعه طلایی

رنگ طلایی ، مهمترین رنگ در مجموعه فرش گلدن ادیشن محسوب می شود. رنگی که عامل نام گذاری این مجموعه فرش هم بوده است.

در این مجموعه، غالبا رنگ هایی نظیر مشکی ، طوسی و کرم با رنگ طلایی ترکیب شده اند. ترکیبی که حاصل آن، فرش هایی فوق العاده زیبا ، جذاب و لوکس است.

مجموعه این فرش‌ها در ابعاد ۱۲ متری، ۹متری، ۶ متری، ۲.۵*۱.۵، ۴*۱، ۳*۱، ۲*۱، ۱.۵*۱ تولید می‎‌شود. استفاده از این رنگ‌ها به جذابیت فرش‌های این مجموعه به صورت محسوسی می‌افزاید.

تنوع در فرش گلدن ادیشن

فرش های مجموعه فرش طلایی اکسیر با طرح های متنوعی تولید می شود. این امر موجب می شود که برای فضاهایی با سبک های مختلف قابل استفاده باشد. فرش های این مجموعه حس لوکس بودن را در فضای مورد نظر افزایش می دهد.

تنوع بالای این فرش ها ، چه در طرح ، چه در ابعاد و قیمت ، حق انتخاب گسترده ای برای علاقه مندان فراهم آورده است.

خدمتی خاص از فرش اکسیر

خدمت مهمی که فرش اکسیر برای انجام یک خرید مطمئن به مشتریان ارائه می کند پرو رایگان فرش است. فرش اکسیر در راستای انجام خریدی مطمئن برای مشتریان، این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند در سفارش خود، چند مدل را انتخاب کنید. سپس اکسیر این مدل ها را برای شما ارسال می کند. به این ترتیب می توانید آن ها را در محیط خود ببینید و در نهایت انتخاب خود را با دیدی باز از میان آنها انجام دهید.

خرید فرش گلدن ادیشن اکسیر

اگر قصد خرید فرش را دارید بهتر است با توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل خود فرشی با طرح و رنگ مناسب انتخاب کنید. زیرا زیبایی این فرش در محیطی مناسب بهتر نمایان خواهد شد.

با استفاده از فرش های این مجموعه در دکوراسیون داخلی خود، می توانید فضایی جذاب ، شاداب و پر انرژی ایجاد کنید.

قبل از خرید توجه کنید که استفاده از نخ اکریلیک باعث افزایش کیفیت فرش گلدن ادیشن می شود. برای خرید انواع فرش ماشینی از مجموعه فرش طلایی می توانید از طریق شعب فروش شرکت اکسیر یا وبسایت رسمی شرکت اقدام نمایید. فرش اکسیر بهترین فرش ها را پیش روی شما قرار می دهد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70507
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن