اقتصادی

غربالگری نیروهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری با همکاری شرکت شهر سالم

به گزارش  تفاهم آنلاین به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی در جلسه شورای مدیران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران که صبح امروز 30فروردین ماه با حضور کلیه مدیران این حوزه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، گفت:سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه این معاونت باید در راستای خدمات رسانی بهینه در خدمت هر چه بیشتر به شهر و شهروندان باشند.
یزدانی در ادامه گفت: تمامی پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در تمامی زیرمجموعه این معاونت با نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با رعایت تمامی موازین و چارچوب های اعلامی همانند گذشته و حتی با سختگیری بیشتر انجام شود.
وی به بارندگی های اخیر در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: با وجود بارندگی های بسیار در سطح پایتخت و با سعی و تلاش های بسیار این معاونت ، مناطق 22گانه و… این بارندگی ها که در نوع خود بی سابقه بود به خوبی مدیریت شد.
یزدانی به انجام لایروبی های مستمر پیش از آغاز بارش ها پرداخت و گفت: با انجام این مجموعه اقدامات به شکل مستمر در بارندگی های اخیر مشکل چندانی در خصوص آبگرفتگی نداشتیم؛ اما باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود که تمامی موضوعاتی که منتج به آبگرفتگی در سطح شهر می شود در اسرع وقت رسیدگی و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.
یزدانی در ادامه به انجام غربالگری تمامی نیروهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم اشاره کرد و گفت: این غربالگری ها در سازمان ها،شرکت ها و ادارات زیرمجموعه این معاونت با همکاری شرکت شهر سالم با جدیت تمام در حال انجام است.
وی خطاب به مدیران این حوزه مبنی بر رسیدگی ویژه به آسیب دیدگان خدمت و خانواده آنان گفت: تمامی مسوولین و مدیران زیرمجموعه این معاونت باید نگاه ویژه ای نسبت به آسیب دیدگان خدمت و سرکشی از خانواده آنان داشته باشند و از هیچ کمکی در راستای خدمت به آنان دریغ نکنند.
گفتنی است در این جلسه مهندس یزدانی بر موضوعاتی چون نظارت بر دستورالعمل ابلاغی این حوزه در خصوص عدم کاشت درختان سوزنی برگ در سطح شهر و بخشنامه به کلیه مناطق و نیز لزوم کاشت گیاهان بومی و سازگار با اقلیم شهر تهران، تهیه گزارشات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در بخش آب(تفاهم نامه با آب و فاضلاب و آب منطقه ای و…)، پسماندهای بیمارستانی و عفونی، تفکیک زباله از مبداء، زباله گردها، فروش آنلاین در میادین میوه و تره بار، استفاده از ظرفیت و مشارکت شورایاری ها،تهیه گزارشی در خصوص وضعیت پرداخت مطالبات پیمانکاران، لزوم ضدعفونی و گندزدایی مکان های شلوغ و پرتردد همچون ورودی متروها، بیمارستان ها، ایستگاه های بی آرتی، پایانه های اتوبوسرانی توسط سازمان آتش نشانی و… تاکید کرد.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=21595
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن