گیلان

انجام 336 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از انجام 336 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در کل استان به بیش از 21 هزار و 350 کیلومتر رسیده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر با بیان اینکه هدف اصلی شرکت گاز گیلان برخوردار شدن همه مردم شریف و فهیم استان از نعمت گاز طبیعی می باشد، افزود: در همین راستا بالغ بر 85 درصد از شبکه‌گذاری انجام شده در سال گذشته مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

وی همچنین از نصب حدود 13 هزار علمک جدید گاز در سال 1399 در استان خبر داد و گفت: بیش از 8 هزار و 500 انشعاب متعلق به بخش‌های روستایی گیلان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع انشعابات گاز در سطح استان به 608 هزار انشعاب افزایش یافته است اظهار داشت: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری می‌باشد.

اکبر در پایان با اشاره به شروع دوره گرما و حذف تخفیفات گازبهاء از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه حامل‌های انرژی خود را مدیریت نمایند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67898
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن