ورزشی

علی رغبتی: استعفا داده‌ام و منتظر نظر مجمع هستم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که استعفا داده و منتظر نظر و تصمیم‌گیری مجمع است.

به گزارش تسنیم، علی رغبتی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم معارفه جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آقای سمیعی و شکوری از امروز در باشگاه حضور دارند و باشگاه تحت مدیریت آنها خواهد بود.

وی در خصوص استعفایش از هیئت مدیره باشگاه تصریح کرد: اعضای هیئت مدیره تابع مجمع هستند و مجمع باید تشکیل جلسه بدهد تا ما پاسخ تقاضای استعفا یا حضور فرد جدید در هیئت مدیره را بگیریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که همچنان بر استعفایش مُصر است؟ خاطرنشان کرد: من استعفایم را تقدیم کرده‌ام و باید ببینم نظر مجمع چیست و چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

رغبتی در پاسخ به این سوال که رسول‌پناه از ریاست هیئت مدیره هم استعفا داده‌ است؟ گفت: اطلاعی ندارم و در جریان کار ایشان نیستم، باید از خودشان سوال کنید. در حال حاضر یک جای خالی در هیئت مدیره وجود دارد و اگر این استعفا‌ها هم مورد قبول قرار بگیرد باید افراد جدید اضافه شوند.

وی در خصوص اعتراض برخی از نماینده‌های مجلس به نحوه انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال هر سازمانی یک اختیاراتی برای خودش دارد و نظر دوستان و نماینده‌های مجلس هم محترم است اما باید شرایط باشگاه را در نظر بگیریم و پرسپولیس در خیلی از جاهای دیگر نیازمند کمک نماینده‌های مجلس است. انشالله در آن بخش‌ها به باشگاه کمک کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور سمیعی در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: در این خصوص فقط مجمع تصمیم‌گیری خواهد کرد. در خصوص عضویت در هیئت مدیره ما هیچگونه اظهارنظر و تصمیم‌گیری نمی‌توانیم داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=52573
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن