فرهنگی

علیرضا مسعودی: مثل کلاه قرمزی وارد تلویزیون شدم!

علیرضا مسعودی که با عنوان «علی مشهدی» شناخته می شود، ورود به عرصه هنر و تلویزیون را در سال ۷۳ و با مجموعه «ساعت خوش» آغاز کرد. او به روایت خاطره ای طنز در این زمینه پرداخته است.

به گزارش تفاهم آنلاین، علیرضا مسعودی که به عنوان نویسنده آیتم های طنز، از اواخر ساخت «ساعت خوش» همکاری با این مجموعه را آغاز کرد، علاوه بر نویسندگی، در حوزه بازیگری، اجرای استندآپ کمدی و کارگردانی هم فعالیت داشته است.

او با حضور در برنامه «دست در دست»، نحوه ورودش به تلویزیون را اینگونه روایت می کند: «ورود من به تلویزیون واقعا مانند «کلاه قرمزی» بود. من مصاحبه ای از ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش و خدا بیامرز داوود اسدی خواندم که از آنها پرسیده بودند، اگر کسی بتواند بنویسد، آیا به او میدان می دهید که آنها هم پاسخ مثبت داده بودند.

من هم فردای خواندن این مصاحبه با اتوبوس آمدم تهران و واقعا فکر می کردم باید بیایم میدان آرژانتین و انتهای خیابان الوند. آن زمان ۱۰۰ آیتم نوشته بودم. به ساختمان تلویزیون که رسیدم، گفتم از من دعوت به کار شده است. پرسیدند چه کسی؟! روزنامه را نشان دادم و گفتم این هم شاهدش.

گفتند لوکشین آنها اصلا اینحا نیست. و من تازه آنجا بود که کلمه «لوکیشن» را شنیدم و پرسیدم چی هست این لوکیشن؟!

چون من واقعا فکر می کردم همه چیز در همین ساختمان ضبط می شود و بعد اتفاقات دیگری که در نهایت منجر به همکاری من با «ساعت خوش» شد.»

به گزارش ایسنا، علیرضا مسعودی تاکنون نگارش سریال های کمدی چون «ارث بابام» و «قرارگاه مسکونی» (به کارگردانی جواد رضویان)، همکاری با نویسندگان «کوچه اقاقیا» (کارگردان رضا عطاران)، «سه در چهار» و «سه دونگ سه دونگ» را عهده دار بوده است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64135
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن