گزارش

عرضه سهام ” زرنام ” به وقت تابستان 1401

با اعلام آمادگی گروه صنعتی پژوهشی فرهیختگان زرنام برای عرضه سهام در تالار شیشه‌ای، به دعوت شرکت بورس تهران جمعی از خبرنگاران بازار سرمایه از پالایشگاه غلات زرنام و برخی مجموعه های گروه “زر” بازدید و درجریان عملکرد و برنامه های آتی این هلدینگ اقتصادی قرار گرفتند.
به گزارش سایت خبری تفاهم آنلاین؛ مدیر عامل شرکت زرنام در خصوص زمان این رویداد اظهار داشت: برای عرضه اولیه سهام زرنام به سازمان بورس درخواست داده‌ و منتظر هستیم تا تاریخ مناسب آن اعلام شود، انتظار می‌رود این عرضه در تابستان سالجاری رقم خورد.
حمیدرضا دلاوی، همچنین در مورد صادرات محصولات زرنام به عنوان یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی عملکرد شرکت‌ها گفت: با آنکه سال گذشته در حدود ۴۰۰ هزار تن انواع محصولات در شرکت تولید شد اما به دلیل شرایط حاکم بر بازار آنگونه که باید بر صادرات تمرکز نداشتیم.
وی با تاکید بر اینکه در سالجاری طبق هدف گذاری‌های انجام شده و فرصت‌هایی موجود در بازارهای منطقه حدود ۲۰ درصد از فروش شرکت به صادرات اختصاص خواهد یافت، افزود: زرنام تا به امروز توانسته به بیش از 20 کشور صادرات داشته باشد که بیشترین مقاصد صادراتی محصولات زرنام حوزه cis، کشورهایی از حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و حتی ترکیه است.
دلاوری از برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در زرنام پرده‌برداری کرد و گفت: در حال حاضر در محل کارخانه، کارخانه دیگری در بخش تولید محصولات پودری در حال راه اندازی است که محصولات آن در حوزه‌های دارویی، غذایی و صنعتی استفاده می‌شود. پنج طرح توسعه‌ای دیگر داریم که در سال‌های آتی به تناوب با توجه به نیاز بازار و تامین سرمایه مورد نیاز راه‌اندازی و به بازار ورود پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=85698
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن