انرژی

عبور مصرف روزانه آب در تهران از ۳ میلیون متر مکعب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران عنوان کرد: با توجه به شیوع کرونا مصرف آب در تهران روزانه از مرز ۳ میلیون متر مکعب گذر کرده است.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا بختیاری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در برنامه رونمایی از اولین سامانه ارتباط با مشتریان آب‌منطقه‌ ای عنوان کرد: این سامانه از سال ۸۱ فقط برای شرکت آبفا بوده و برای اولین بار به صورت مشترک با شرکت آب منطقه‌ ای تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این سامانه در دو بخش خدمات محور و فوریت محور به هموطنان خدمات ارائه می‌ دهد.

بختیاری اضافه کرد: کارکنان در دو شیفت صبح‌ ها  و شبانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو مشکلات افراد هستند. در واقع هدف اجرای برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی و مدیریت بهره‌ وری نظام اداری و اجرایی کشور  است.

وین تصریح کرد: رسالت آب منطقه‌ ای تامین آب شرب، کشاورزی و غیره است. ما زمانی نمره خوبی از مردم می‌ گیریم که آب‌سالم به مردم ارائه دهیم.

او ادامه داد: این خدمات در بخت دولت الکترونیک می‌ تواند کاهش مراجعات مردم را در این دوران کرونا  به دنبال داشته باشد، امروز هم شاهد راه‌اندازی این سامانه در استان تهران هستیم.

وی عنوان کرد: آب و فاضلاب استان تهران وآب منطقه‌ ای همکاری خوبی در کشور دارند و این همکاری تنگاتنگ میان شرکت باعث شد تا در بحث کرونا بتوانیم آب‌سالمی را به دست مردم برسانیم و همچنین توانستیم بدون قطعی آب از تابستان گذر کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بخش آب وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌ ایم، تا سال گذشته این موقع مصرف روزانه آب ۲ میلیون متر مکعب بوده، اما با توجه به مصرف بیش از حد آب به دلیل شیوع کرونا، امسال مصرف روزانه آب در تهران به ۳ میلیون متر مکعب رسیده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57472
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن